ChristerM Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 var det jeg regnet med.hva årsmodeller kommer man innpå den der me da? min 96 e39 kommer ikke innpå. Dette må vi prøve ut, Daniel ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Hvordan er det å bytte i AE e61? Lett jobb? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Denne filmen taler vel for seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 var det jeg regnet med.hva årsmodeller kommer man innpå den der me da? min 96 e39 kommer ikke innpå. Dette må vi prøve ut, Daniel ! helt rett. søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Litt knot, men det går uten og ta ut lykten for eks:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Okei, tror jeg begynner med å skifte til led lys i skiltlysene Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Fekk tips her!! Av han eg kjøpte dt av hehe Please follow the steps below if you happens to get error message after you install the LED. After you finished installing the LED, start the engine and test it (Light it up with engine start; coz European car may have different voltage as you start the engine and turn on the light); If error message pop up, stop the engine, get off and arm/lock your vehicle; after few minutes, disarm/unlock, then start your vehicle and turn on the light again Anyway, if there is still error message, you may have to reinstall the LED light with your engine running (due to the different voltage on every model and every individual vehicle) http://www.ebay.com/itm/150988332898?ss ... 1439.l2649 If they are still not working properly, please contact us. We will have a different solution for you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Haha, for no bull crap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Har nå lest igjennom tråden etter at eg kjøpte meg noen led lys til min e61 igår. Etter mye søking på ebay dukket mtec stadig fram. Noe som viste seg igjenn i denne tråden. Har og kjøpt komplett led belysning innvendig i bilen så blir noen bilder av dette når dette blir montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet Mars 11, 2013 Share Skrevet Mars 11, 2013 Her trenger jeg set er greit å få tips! Ettersom fronten på bilen min er veldig ryddig med hvite lys tenkte jeg å fortsette stilen. Jeg er på utkikk etter alle pærer til alle coupe lysene til hvite led samt ryggelys og skilt lys. Har ikke tatt av noen deksler enda i håp om at noen her vet hvilke pærer jeg skal ha. Har en e46 sedan fra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 Her trenger jeg set er greit å få tips! Ettersom fronten på bilen min er veldig ryddig med hvite lys tenkte jeg å fortsette stilen. Jeg er på utkikk etter alle pærer til alle coupe lysene til hvite led samt ryggelys og skilt lys. Har ikke tatt av noen deksler enda i håp om at noen her vet hvilke pærer jeg skal ha. Har en e46 sedan fra 2000 Skriv inn dataene på bilen din her du så finner du alle pærer http://am_application.osram.info/publish/index_en.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Da gikk ene pæra til helvete i dag tidlig. Noe å anbefale? Maks 1 motstand per pære forresten pga plassmangel. Har nå http://www.ekstralys.no/products/led-ti ... 8-12w-cree (med kun 1 motstand). Veldig fristende med LUX denne gangen. Edit: Det ble LUX. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Så dyr og så er den allerede gåen?! Kan vel reklamere på dem? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Takk for hjelp Da får jeg bestille opp pærer etterhvert Kan du legge ved link til de du kjøpte, og bilde av resultatet? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Så dyr og så er den allerede gåen?!Kan vel reklamere på dem? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Hatt de i 1 år mener jeg og dessverre er butikken jeg handla fra i UK nedlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 Har bestilt disse http://www.ekstralys.no/products/6w-led ... paerer-led og disse http://www.ekstralys.no/products/hb4-xenonlook til E61`n nå! Håper det blir seende bedre ut enn de talglysene som står der nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå