Gå til innhold

Den store LED pære tråden.

Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Fekk tips her!! Av han eg kjøpte dt av hehe

Please follow the steps below if you happens to get error message after you install the LED.

After you finished installing the LED, start the engine and test it (Light it up with engine start; coz European car may have different voltage as you start the engine and turn on the light);

If error message pop up, stop the engine, get off and arm/lock your vehicle; after few minutes, disarm/unlock,

then start your vehicle and turn on the light again

Anyway, if there is still error message, you may have to reinstall the LED light with your engine running (due to the different voltage on every model and every individual vehicle)

http://www.ebay.com/itm/150988332898?ss ... 1439.l2649

If they are still not working properly, please contact us.

We will have a different solution for you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå lest igjennom tråden etter at eg kjøpte meg noen led lys til min e61 igår. Etter mye søking på ebay dukket mtec stadig fram. Noe som viste seg igjenn i denne tråden.

Har og kjøpt komplett led belysning innvendig i bilen så blir noen bilder av dette når dette blir montert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her trenger jeg set er greit å få tips! Ettersom fronten på bilen min er veldig ryddig med hvite lys tenkte jeg å fortsette stilen. Jeg er på utkikk etter alle pærer til alle coupe lysene til hvite led samt ryggelys og skilt lys. Har ikke tatt av noen deksler enda i håp om at noen her vet hvilke pærer jeg skal ha. Har en e46 sedan fra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her trenger jeg set er greit å få tips! Ettersom fronten på bilen min er veldig ryddig med hvite lys tenkte jeg å fortsette stilen. Jeg er på utkikk etter alle pærer til alle coupe lysene til hvite led samt ryggelys og skilt lys. Har ikke tatt av noen deksler enda i håp om at noen her vet hvilke pærer jeg skal ha. Har en e46 sedan fra 2000

Skriv inn dataene på bilen din her du så finner du alle pærer :)

http://am_application.osram.info/publish/index_en.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...