Gå til innhold

Den store LED pære tråden.

Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg monterte her forleden 29W Cree LED's i sprederne på min bil, det ble rimelig bra, muligens litt i sterkeste laget faktisk mtp. blending av motgående trafikk :lol:

MEN, handla samtilig med nye LED's til ae, som viste seg og bli feil pærer, så disse er til salgs om noen er intressert, bilder:

hgyc2s6uqe890g9jxt57.jpg

kkvkv8o65mymp6hrhi90.jpg

(send meg evt. en PM om noen vil ha de.) EDIT: de er på 20W, med motstander og alt btw! vet ikke hvilken bil de vil passe til, men passa no iallefall ikke 1-serie.

Noen som har tips til hvordan pærer jeg bør handle til ae på min 1 serie?

Har GS sine montert nå, men synes de blir for svake i dagslys, vises omtrent ikke :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg monterte her forleden 29W Cree LED's i sprederne på min bil, det ble rimelig bra, muligens litt i sterkeste laget faktisk mtp. blending av motgående trafikk :lol:

MEN, handla samtilig med nye LED's til ae, som viste seg og bli feil pærer, så disse er til salgs om noen er intressert, bilder:

[ Bilde ]

[ Bilde ]

(send meg evt. en PM om noen vil ha de.) EDIT: de er på 20W, med motstander og alt btw! vet ikke hvilken bil de vil passe til, men passa no iallefall ikke 1-serie.

Har GS sine montert nå, men synes de blir for svake i dagslys, vises omtrent ikke :shock:

Har du xenon så dette riktig ut. H8 sant? De kan være litt vanskelige å få satt på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pics or it didnt happend!! :P

Og hvilken pære var det? :) lyser den blåaktig eller helt hvitt? :)

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pics or it didnt happend!! :P

Og hvilken pære var det? :) lyser den blåaktig eller helt hvitt? :)

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

hehe, har desverre ikke noe bilder enda, handla de på ebay.co.uk, var 29W Cree det stod, har linse i front med en LED under, og flere LED's på sidene, var muligens litt blåskjær i mine ja desverre (litt xenonaktig).

En kompis handla LED's til sin golf samtidlig, de pærene han kjøpte så veldig jalla ut, men ble HELT hvite, noe svake men veldig fin farve :)

De pærene jeg la ut bilde av der, er alt for små i innfestingen.

Hele pæra med holderen og alt forsvant omtrent inn i hullet der den skal stå :lol:

Får glane litt mere på ebay etter nye, men vil somsagt ha noen med ålreit styrke i der og, helst så nært som DRL'ene til nye F10 osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordfræsarn, slik ser de pærene jeg har ut, og de er en god del større på sokkelen enn de jeg la ut bilder av litt lengre opp på tråden :

zznezp6ygbm9gzihfbdm.jpg

Slike er det jeg er på jakt etter, men mere enn de 5W jeg har nå som såvidt vises.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noen som har tenkt og prøve disse da? :P

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=95

Eller disse:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=95

Har ikke sett dem før, må være noe nytt som har kommet! :)

De har vært tilgjengelig lenge, men synes prisen er stiv. Selges tilsvarende pakker på ebay men da mer hjemmelaga preg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske sikker på at dette ikke er lov, da parklys skal være gult/hvitt.

Har også hørt flere som har fått kommentert dette av politiet.

Disse lysa kan kodes, så slipper og ta ut lyspærene, vertfall på noen modeller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...