aottesen Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Sikker på at de ikke er to-delt de der? At den ene delen kan taes av, så tar de mindre plass? Hadde slike å 1-serien, og passa perfekt. Skulle passe til stort sett alle bilmerker på planeten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvfoss Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Hei! Jeg har en E91 m-sport og vurderer å skifte ut AE til LED og grøftelys til LED.. Hva anbefaler du/dere? Har søkt og letet litt overalt på nettet, men blir ikke helt klok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Hei!Jeg har en E91 m-sport og vurderer å skifte ut AE til LED og grøftelys til LED.. Hva anbefaler du/dere? Har søkt og letet litt overalt på nettet, men blir ikke helt klok.. Les s.1. alt står der Der har jeg tatt de som er de beste fra markedet, som mine egne og andres meninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Vet du hvilken pærer det er i fronten på E60 preface ? Da mener jeg alle pærene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Vet du hvilken pærer det er i fronten på E60 preface ?Da mener jeg alle pærene D2S på xenon H7 på langlys Hb4 på tåkelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Vet du hvilken pærer det er i fronten på E60 preface ?Da mener jeg alle pærene D2S på xenon H7 på langlys Hb4 på tåkelys. åå Takk Men hva med Angel eyes ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Husker aldri hva den sokkelen heter, men det ser du på s1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Dette er fortsatt de beste AE pærene til e39? http://www.ebay.com/itm/MTEC-Ultimate-1 ... 6d&vxp=mtr Lyser de bra på dagen også? jeg kjøpte noen billige pærer de lyster ikke opp i det hele tatt på dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Dette er fortsatt de beste AE pærene til e39?http://www.ebay.com/itm/MTEC-Ultimate-1 ... 6d&vxp=mtr Lyser de bra på dagen også? jeg kjøpte noen billige pærer de lyster ikke opp i det hele tatt på dagen Mtec på høyre siden, jalla dritt pære (som selges for 700 KR I NORGE!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Venstre lyser sterkere sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Dette er fortsatt de beste AE pærene til e39?http://www.ebay.com/itm/MTEC-Ultimate-1 ... 6d&vxp=mtr Lyser de bra på dagen også? jeg kjøpte noen billige pærer de lyster ikke opp i det hele tatt på dagen Mtec på høyre siden, jalla dritt pære (som selges for 700 KR I NORGE!) [ Bilde ] Antar du mener høyre side av bilen, og ikke bildet? Kan du ta bilde i vanlig lys, ikke innendørs? Jeg hadde noen KRAFTIGE pærer i 1-serien, men de var likevel knapt nok synlige i dagslys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Høyre side av bilen ja Bruker ikke disse pærene for øyblikket, har gått tilbake til halogen, men bytta pæra fra 10w til 20w Ble så lei av å ikke finne led pære som lyser hvitt, alt var blått. Men har et par bilder til en eller annen plass, skal se om jeg finner dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 hvordan kelvin har du i grøftelysa når du bruker de mtec greiane i AE ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Fant et par bilder Her er det overskya (som dere ser.. ) Her er en dag det var mye sol, det første er tatt litt i skyggen, men det er fortsatt ganske lyst der Fant et par gamle bilder av min, og faren min sin med samme dritt led: Edit; Siste bildet her er det mtec på passaskjersiden tror jeg.. Vil se de lyser ganske godt, betydelig bedre en de billige greine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 hvordan kelvin har du i grøftelysa når du bruker de mtec greiane i AE ? Vis det var meg du tenkte på så aner jeg ikke, anonsene sier hvitt lys men det er faen meg blått fra alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå