Freakshow Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 haha okey men de mtech pærene virker jo jævlig bra skal bestille de når lønningen kommer in! må bare finne ut ossen kelvin det blir i grøfte lysa sånn at jeg får samme farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Problemet sånn jeg ser det, er ikke blåfargen, men grønnskjæret.... Så ut som at de lyste godt dog! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Veldig fornøyd med hvitfargen på mine LUX. 5000k står opplyst, og det er nok hva jeg får også. Matcher pærene veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Problemet sånn jeg ser det, er ikke blåfargen, men grønnskjæret....Så ut som at de lyste godt dog! De lyser overhode ikke grønt i virkerkeligheten De er helt hvite, med litt blåskjær men ikke mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Tok noen bilder idag. Bilen til venstre har led tåkelys/AE og bilen til høgre har led i AE og xenon i tåkelys. Den til venstre har følgende: AE: http://www.ebay.com/itm/140909349489?ss ... 1497.l2649 Tåkelys: http://www.ebay.com/itm/130799657377?ss ... 1497.l2649 Led AE og xenon i tåkelys Led AE/tåkelys Må sei at den til venstre blir det mtec ae da disse som står på no er ganske dårlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Hadde vært interessant å sett noen eksempler på LED pærer i ryggelys Nå som man har bil med tonede ruter, hadde det vært greit med litt ekstra futt i pærene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Prøvde noen H1 LED pærer til grøftelys, men ble ikke fornøyd med de var type 2 for 100,- pærer med 3w. Noen som har prøvd eller vet om noen gode H1 LED pærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 nokon som vil kjøpa hb4 cree led 25w grøftelysled har tre sett med motstand ta kontakt på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Hei! Nettopp kjøpt en ny BMW X1 20dX M-Sport med xenon , men ble overasket da jeg ikke hadde LED angel-eyes. Trodde dette var originalt nå? Uansett, har noen testet noen av disse på BMW X1? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=34064721 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Jeg kjøpte disse led lysene til skiltlysene mine. men når jeg skulle montere de fant jeg ut at de ikke passa.[ Bilde ] [ Bilde ] noen som veit ossen Led lys jeg må bruke? det er til en 2001 e39 530D touring Disse lysene er til sedan og ikke touring, når det gjelder E39. Fikk det samme problemet når jeg bestilte også. så enten må man modifisere listen eller så må man holde seg til sofittenpærene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eilefsen Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Hei!Nettopp kjøpt en ny BMW X1 20dX M-Sport med xenon , men ble overasket da jeg ikke hadde LED angel-eyes. Trodde dette var originalt nå? Uansett, har noen testet noen av disse på BMW X1? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=34064721 Takk Kjøp de på ebay, under halv pris der, og akkuratt samme led lampene. tror jeg gav 60 dollar for de der, og gratis frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Hei!Nettopp kjøpt en ny BMW X1 20dX M-Sport med xenon , men ble overasket da jeg ikke hadde LED angel-eyes. Trodde dette var originalt nå? Uansett, har noen testet noen av disse på BMW X1? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=34064721 Takk Ufint av Finn selgern og bruke bilder fra en annen produsent. I dette tilfellet LUX Angel eyes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Eh tips til h7 hovedlys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Eh tips til h7 hovedlys? Osram night breaker funker bra. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Noen som vet hvor man får kjøpt gode H1 LED? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå