Gå til innhold

Den store LED pære tråden.

Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Eller de kan også ha fabrikk feil.?

Ville uansett hørt med selger om nye, vist du har kjøpt de på ebay så pleier 99% av selgerene der ikke å være vanskelig på å sende deg nye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, jeg har en bmw e90 06 og har prøvd noen forskjelling led lys både i ae og tåke...

så tenkte jeg kunne høre litt her;) men det jeg er på jakt etter er å få tak i, eller det er noen som har erfaring med å finne led pærer som er lik i fargen både i Ae og tåke?? vil ha en hvit aktig farge.

håper på noen svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, jeg har en bmw e90 06 og har prøvd noen forskjelling led lys både i ae og tåke...

så tenkte jeg kunne høre litt her;) men det jeg er på jakt etter er å få tak i, eller det er noen som har erfaring med å finne led pærer som er lik i fargen både i Ae og tåke?? vil ha en hvit aktig farge.

håper på noen svar :)

Jepp :). Det står på s 1. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finst det noen med mere da?

Eneste jeg egetlig er interisert i er at den fatisk er HVITE å ikke blåaktige sånn alle de 4 para jeg har prøvd har vært.. :)

EDIT:

Har sjekka et par andre pærer, typ 11w og 25w, disse var ikke like mange lumen, 25w var ca 750lm.. Så tviler på andre pærer er noe sterkere.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan bekrefte om MTEC V3 er GODT synlige i dagslys?

Reef89: Møter deg støtt og stadig, og ringene dine er jo GODT synlige.

Du har vel samme pre-face lyktene som jeg har tror jeg?

MTEC skal være ganske så bra ja, men egner seg best på E39 pga de har større og tjukkere ringer som sprer lyset bedre enn på E60 som har tynne ringer og lyset blir mye blokkert.

Ja jeg jeg har preface med orginal xenon.

Er meget fornøyd med mine ringer i dagslys.

Det er for øvrig 6w CREE chip og ikke vanlig SMD LED.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...