Haukefer Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Må vell av med hele fangerenforå bytte i tåkelysene på e61? Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Nei:) Uansett hvilke fanger du har, vipper du kun ut dekselet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Okei, sugen på å bytte til de pærene du har Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Ok. Husker du hva de het/hvor jeg finner de? http://www.ebay.com/itm/New-6W-12V-Ange ... 22&vxp=mtr Tusen takk! Bestilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2013 Ok. Husker du hva de het/hvor jeg finner de? http://www.ebay.com/itm/New-6W-12V-Ange ... 22&vxp=mtr Tusen takk! Bestilt! Jeg er veldig fornøtd med de på dagtid. Kan i vertfall bekrefte at samme i 10w var boss. Der var det for øvrig svakere lys, skiftet jo en for å se forskjellen. Returnerte for de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 hvilke pærer ska det være i e39 m front? ( tåkelys) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 HB4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWbørge Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Fy faen kompis den der henger jeg meg på!!! Best saying dude ha ha ha ha. Fikk hyundai leiebil ved service og herregud for noe ræl!! God helg Bimmers. ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Fy faen kompis den der henger jeg meg på!!! Best saying dude ha ha ha ha. Fikk hyundai leiebil ved service og herregud for noe ræl!! God helg Bimmers. ! ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW__e30 Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 "Å kjøre Hyundai er det samme som å pule en kompis i ræva. Det er sikkert godt, men man gjør det bare ikke!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Det sitatet er jo bare ekkelt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 + at Dette er ikke ræv eller Hundai drit tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Bestilte akkurat disse: http://www.ebay.com/itm/261221143214?ss ... 1439.l2649 Lyser ikke dem HVITT så blir det siste paret med led pærer jeg kjøper, i håp om og matche mtec led pærene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 De der er hvit Se også mine tips på s 11 og hvordan få frem hvit fargen mer i pærene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpa Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Har akkurat kjøpt meg et sett med AE 10w men de gir forferdelig radio forstyrrelser, noen som har tips mot det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå