Reef89 Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Skal ikke gjøre det nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpa Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Er hvertfall de, men er ingen av de som er linket til her. Skrur de av og på så hører jeg utrolig forstyrrelser på radioen. Irriterende, men hvordan fjerne? Hvis det ikke går så sender jeg de tilbake hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Er hvertfall de, men er ingen av de som er linket til her. Skrur de av og på så hører jeg utrolig forstyrrelser på radioen. Irriterende, men hvordan fjerne? Hvis det ikke går så sender jeg de tilbake hehe Da ville jeg sendt tilbake, står som oftest på annonsen: No OBC message. No radiostøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 sto det på min å men dei gir feil mld.. lettere å kjøpe enn å sende tilbake.. venter på betaling for 3 sett til grøftelysa enno.. 9 veke siden eg sendte dei tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpa Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Det sto ingen radioforatyrrelse osv men det stemte jo ikke Men jeg bestilte noen nye samt grøftelys med cree led Fikk de i dag, og rimelig fornøyd med resultat Poster bilde så fort jeg får tatt et par Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Det sto ingen radioforatyrrelse osv men det stemte jo ikke Men jeg bestilte noen nye samt grøftelys med cree led Fikk de i dag, og rimelig fornøyd med resultat Poster bilde så fort jeg får tatt et par Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpa Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Fornøyd med resultat må bare fikse ene reflektoren til venstre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianpa Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Skal prøve å få tatt bilde i mørket i kveld da får man full effekt lissom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Noen som veit hvilke skiltlys til E39 som ikke lyser så altfor sterkt, ganske så nærme originalt som kommer på nyere biler idag? Reef89 klager på mine (nær-skiltlys) bak, hehe Så skulle gjerne bytta de til noen som ikke lyser så sinnsykt sterkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Haha xD Anbefaler da slik som jeg gjorde på min: Kjøpte løse pærer med kun to stk. Små SMD pærer (som ikke er så sterke) til orginal holderene. tok en liten tape bit og festet foran på diodene (tape som nesten er gjennomsiktig) Da får man jo redusert lyset hvor mye tape osv. Er jo bare å prøve seg fram. Synest ingen BMWer ser bra ut når skiltlyset nærmest blir ryggelys i mørket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Skal prøve å få tatt bilde i mørket i kveld da får man full effekt lissom You do that Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Haha xD Anbefaler da slik som jeg gjorde på min: Kjøpte løse pærer med kun to stk. Små SMD pærer (som ikke er så sterke) til orginal holderene. tok en liten tape bit og festet foran på diodene (tape som nesten er gjennomsiktig) Da får man jo redusert lyset hvor mye tape osv. Er jo bare å prøve seg fram. Synest ingen BMWer ser bra ut når skiltlyset nærmest blir ryggelys i mørket Kanskje jeg skal prøve og ta en teip bit over dem til helga, prøve meg fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Jeg satte ned styrken i LCM på skiltlysa mine, nå lyser dem svakt og nesten helt lik orginal pære.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 MAD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Ja det kan en også gjøre når man har utstyr for det, jeg hadde ikke da jeg monterte i min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå