Gå til innhold

Den store LED pære tråden.

Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kan dele min erfaring med GS Bildelers kit til E60 pre LCI: http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/72/2344134

Han jeg snakket med hos GS påstod at disse LED-pærene ville ha samme farge og gi nesten like kraftig lys som fabrikkmontert LED samt vises godt i dagslys. Vel... Jeg synes de er marginalt kraftigere enn standard 10w halogen, og de er ikke spesielt synlige i dagslys. Det er også et grønnskjær i ringene, men det tror jeg ikke er LED'en sin skyld, men optikken. Jeg vet ikke hvor bra ettermontert LED blir, og det er mulig jeg stiller for høye krav, men dette var rimelig skuffende saker til 1090kr. Tipper disse LED'ene er MAX 1W utifra erfaringer med andre typer LED (ikke til bil). Skal ta biler i kveld når det er mørkt også for sammenligning.

Tror dere disse fra ekstralys.no er bedre, eller vil jeg bare bli skuffet nok en gang? De ser hvert fall mye bedre ut på bildene, men det kan jo være eksponeringen. http://www.ekstralys.no/products/6w-led ... paerer-led

LED lampene i esken

cbqt1rpliwr93sbih8lw.jpg

Original på førersiden, LED på passasjersiden.

iuciflpsl3ffub7diqak.jpg

Nærbilde LED

rcvkgsq5pe6yppo93wkm.jpg

Begge LED

4y69g4kmoifypwi9bg6q.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei GS led er samme som å tenne fyr på tusenlappen.

Skjønner ikke, alle klager på grønt og blått skjær i lyset,aldri hatt slikt problem. Jeg har HVITE og da mener jeg HVITE på min E60 nå siden april 04. Se bilder i min tråd. Sagt dette og hvilke ae jeg bruker tusenvis av ganger her inne, men folk kjøper alltid andre til tusinger osv. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke, alle klager på grønt og blått skjær i lyset,aldri hatt slikt problem. Jeg har HVITE og da mener jeg HVITE på min E60 nå siden april 04. Se bilder i min tråd. Sagt dette og hvilke ae jeg bruker tusenvis av ganger her inne, men folk kjøper alltid andre til tusinger osv. :P

Jeg kjøpte de du anbefalte, ble dessverre grønt hos meg også ..

Er vel dritt som ligger på selve "mottakeren" i optikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat, så fra dette tolker jeg at 6 watt fra ekstralys.no er mye bedre enn disse fra GS? Ser du anbefaler Mtech, men jeg vil helst holde meg til norske nettbutikker uten at jeg har noen videre god grunn for dette. Fant ingen negative omtaler av GS sine, så tok en sjanse der. Skal ta en runde med dem og returnere pærene, for dette var ikke som foreskrevet av selgeren. Da GS er en norsk forhandler av slike produkter, kanskje du kunne kommentere på førstesiden at disse bør folk holde seg unna?

Takk for tipset med å rengjøre optikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J

Konklusjonen min:

Beste pæren jeg har prøvd vertfall :) Enjoy. Legg gjærne ut dine bilder med disse pærene.

Fåes her:

http://www.ebay.com/itm/350648018188?ss ... 1497.l2649

Hadde du giddet og lagt ut ny link som er gyldig? Prøvde å søke på ebay, kunne sendast både frå Hong Kong og Frankrike, reknar med Frankrike er tryggast? :lol:

Uansett vore greit, slik at eg ikkje bestiller kinadritt igjen...

På forhånd takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J

Konklusjonen min:

Beste pæren jeg har prøvd vertfall :) Enjoy. Legg gjærne ut dine bilder med disse pærene.

Fåes her:

http://www.ebay.com/itm/350648018188?ss ... 1497.l2649

Hadde du giddet og lagt ut ny link som er gyldig? Prøvde å søke på ebay, kunne sendast både frå Hong Kong og Frankrike, reknar med Frankrike er tryggast? :lol:

Uansett vore greit, slik at eg ikkje bestiller kinadritt igjen...

På forhånd takk! :)

Ja den er vel dau den linken der nå :P

Har fått erstatter fra den, nå kjører jeg på hvite OSRAM 50W og de er helt magiske!! :D

kommer bilder og update veldig snart :)

fåes her:

http://www.ebay.com/itm/221241771267?ss ... 1497.l2649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk i dag pærene fra ekstralys.no, og disse var vesentlig bedre enn de fra GS. MYE kraftigere LED, så disse kan jeg faktisk anbefale. Det gav også et hvitere lys som fremkommer av bildet under.

LED fra GS på førersiden og LED fra ekstralys.no på passasjersiden:

99enlfaqpsarrcg7r6js.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk i dag pærene fra ekstralys.no, og disse var vesentlig bedre enn de fra GS. MYE kraftigere LED, så disse kan jeg faktisk anbefale. Det gav også et hvitere lys som fremkommer av bildet under.

LED fra GS på førersiden og LED fra ekstralys.no på passasjersiden:

[ Bilde ]

tusen takk for at du deler dette med oss!

har lenge vært i tvil om jeg skal bruke 1000kr på Gs sine, men nå er det ingen tvil.

kan du ta noen bilder med litt avstand, og i dagslys osv?

og en link er du snill? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...