sstordahl Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Jeg kan dele min erfaring med GS Bildelers kit til E60 pre LCI: http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/72/2344134 Han jeg snakket med hos GS påstod at disse LED-pærene ville ha samme farge og gi nesten like kraftig lys som fabrikkmontert LED samt vises godt i dagslys. Vel... Jeg synes de er marginalt kraftigere enn standard 10w halogen, og de er ikke spesielt synlige i dagslys. Det er også et grønnskjær i ringene, men det tror jeg ikke er LED'en sin skyld, men optikken. Jeg vet ikke hvor bra ettermontert LED blir, og det er mulig jeg stiller for høye krav, men dette var rimelig skuffende saker til 1090kr. Tipper disse LED'ene er MAX 1W utifra erfaringer med andre typer LED (ikke til bil). Skal ta biler i kveld når det er mørkt også for sammenligning. Tror dere disse fra ekstralys.no er bedre, eller vil jeg bare bli skuffet nok en gang? De ser hvert fall mye bedre ut på bildene, men det kan jo være eksponeringen. http://www.ekstralys.no/products/6w-led ... paerer-led LED lampene i esken Original på førersiden, LED på passasjersiden. Nærbilde LED Begge LED Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 Nei GS led er samme som å tenne fyr på tusenlappen. Skjønner ikke, alle klager på grønt og blått skjær i lyset,aldri hatt slikt problem. Jeg har HVITE og da mener jeg HVITE på min E60 nå siden april 04. Se bilder i min tråd. Sagt dette og hvilke ae jeg bruker tusenvis av ganger her inne, men folk kjøper alltid andre til tusinger osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Nei GS led er samme som å tenne fyr på tusenlappen.Skjønner ikke, alle klager på grønt og blått skjær i lyset,aldri hatt slikt problem. Jeg har HVITE og da mener jeg HVITE på min E60 nå siden april 04. Se bilder i min tråd. Sagt dette og hvilke ae jeg bruker tusenvis av ganger her inne, men folk kjøper alltid andre til tusinger osv. Jeg kjøpte de du anbefalte, ble dessverre grønt hos meg også .. Er vel dritt som ligger på selve "mottakeren" i optikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 Ta ut pærene og vaske "glasset" som pæren lyser mot, kommer jo så klart støv og skit der etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sstordahl Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Nei GS led er samme som å tenne fyr på tusenlappen.Skjønner ikke, alle klager på grønt og blått skjær i lyset,aldri hatt slikt problem. Jeg har HVITE og da mener jeg HVITE på min E60 nå siden april 04. Se bilder i min tråd. Sagt dette og hvilke ae jeg bruker tusenvis av ganger her inne, men folk kjøper alltid andre til tusinger osv. Akkurat, så fra dette tolker jeg at 6 watt fra ekstralys.no er mye bedre enn disse fra GS? Ser du anbefaler Mtech, men jeg vil helst holde meg til norske nettbutikker uten at jeg har noen videre god grunn for dette. Fant ingen negative omtaler av GS sine, så tok en sjanse der. Skal ta en runde med dem og returnere pærene, for dette var ikke som foreskrevet av selgeren. Da GS er en norsk forhandler av slike produkter, kanskje du kunne kommentere på førstesiden at disse bør folk holde seg unna? Takk for tipset med å rengjøre optikken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thamule Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 JKonklusjonen min: Beste pæren jeg har prøvd vertfall Enjoy. Legg gjærne ut dine bilder med disse pærene. Fåes her: http://www.ebay.com/itm/350648018188?ss ... 1497.l2649 Hadde du giddet og lagt ut ny link som er gyldig? Prøvde å søke på ebay, kunne sendast både frå Hong Kong og Frankrike, reknar med Frankrike er tryggast? Uansett vore greit, slik at eg ikkje bestiller kinadritt igjen... På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sstordahl Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 Da er disse bestilt fra ekstralys.no: http://www.ekstralys.no/products/24w-le ... aerer-led2 Kommer tilbake med bilder/vurdering av resultatet og sammenligning med de fra GS! Har noen hakk mer tro på disse etter en prat med Dybvik selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 JKonklusjonen min: Beste pæren jeg har prøvd vertfall Enjoy. Legg gjærne ut dine bilder med disse pærene. Fåes her: http://www.ebay.com/itm/350648018188?ss ... 1497.l2649 Hadde du giddet og lagt ut ny link som er gyldig? Prøvde å søke på ebay, kunne sendast både frå Hong Kong og Frankrike, reknar med Frankrike er tryggast? Uansett vore greit, slik at eg ikkje bestiller kinadritt igjen... På forhånd takk! Ja den er vel dau den linken der nå Har fått erstatter fra den, nå kjører jeg på hvite OSRAM 50W og de er helt magiske!! kommer bilder og update veldig snart fåes her: http://www.ebay.com/itm/221241771267?ss ... 1497.l2649 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 Vakkert reef Spent på resultatet. Får man de i h8 au? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 De osram greiene er samme som jeg har, men mine var oppgitt til 60w.. Vertfall de sterkeste led pærene jeg har hatt noen gang.. Men syns fortsatt dem lyser blått i forhold til AE Mtech led.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 åå? Jeg har helt lik farge på mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 Verden er så urettferdig.. Hadde dem bare vært lite hvite som på bildet...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sstordahl Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Fikk i dag pærene fra ekstralys.no, og disse var vesentlig bedre enn de fra GS. MYE kraftigere LED, så disse kan jeg faktisk anbefale. Det gav også et hvitere lys som fremkommer av bildet under. LED fra GS på førersiden og LED fra ekstralys.no på passasjersiden: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 16, 2013 Forfatter Share Skrevet August 16, 2013 Ser ikke gale ut det der nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Fikk i dag pærene fra ekstralys.no, og disse var vesentlig bedre enn de fra GS. MYE kraftigere LED, så disse kan jeg faktisk anbefale. Det gav også et hvitere lys som fremkommer av bildet under.LED fra GS på førersiden og LED fra ekstralys.no på passasjersiden: [ Bilde ] tusen takk for at du deler dette med oss! har lenge vært i tvil om jeg skal bruke 1000kr på Gs sine, men nå er det ingen tvil. kan du ta noen bilder med litt avstand, og i dagslys osv? og en link er du snill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå