Reef89 Skrevet August 17, 2013 Forfatter Share Skrevet August 17, 2013 Hmm.. Får man feilkode av disse? Det får du vist du har pæresjekk på de lyktene pærene skal i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Det var jo synd. Så LED med canbus lar seg ikke gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 17, 2013 Forfatter Share Skrevet August 17, 2013 Det var jo synd. Så LED med canbus lar seg ikke gjøre? Joda kan jo alltids montere motstand forankoblet. Eller bare det enkleste og deaktivere pæresjekken med BMW scanner vist du har eller kjenner noen som har tilgang til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sstordahl Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Fikk i dag pærene fra ekstralys.no, og disse var vesentlig bedre enn de fra GS. MYE kraftigere LED, så disse kan jeg faktisk anbefale. Det gav også et hvitere lys som fremkommer av bildet under.LED fra GS på førersiden og LED fra ekstralys.no på passasjersiden: [ Bilde ] tusen takk for at du deler dette med oss! har lenge vært i tvil om jeg skal bruke 1000kr på Gs sine, men nå er det ingen tvil. kan du ta noen bilder med litt avstand, og i dagslys osv? og en link er du snill? Det er disse du ser på bildet (passasjersiden): http://www.ekstralys.no/products/24w-le ... aerer-led2 Her er et bilde tatt i sterkt dagslys: Her er 100% crop av samme bildet: Som du ser er det ikke akkurat sammenlignbare med 2013 BMW X3 LED i dagslys, og fargetemperaturen gjør at de blir litt lite synlig til tross for at de er vesentlig kraftigere enn original halogen. Det funker dog greit, og blir penere og penere jo mørkere det er ute. Jeg synes det var verd oppgraderingen med tanke på at halogenpærene koster 250kr stk og at det matcher xenon bedre, men bare såvidt i forhold til lysutbyttet. Jeg hadde håpet på mere lys, men desverre setter nok optikken i lyktene en stopper for det, for LED pæra til ekstralys var i seg selv kraftig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 Ja det er jo riktig at det ikke kan matche H.A rings som blir levert på nyere BMW, som også nevnt tidligere i tråden. Eneste som nesten matcher og knuser for eks. E60 er E39 fordi de lyktene der har mye større og tjukkere ringer som tar lyset mye bedre. Det har jeg selv testet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet August 25, 2013 Share Skrevet August 25, 2013 Dette her da? http://www.ebay.com/itm/2x-H7-White-LED ... 46&vxp=mtr Fortsatt ikke godt nok for fjernlys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Santinho7 Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Hei. Starter med å si for en vanvittig flott bil du har! Akkurat kjøpt meg en BMW 525d 2005 modell og er ny på bimmers.no. Men jeg kjøpte nettopp Cree 10w til mine Angel eyes, men syntes de ikke var no bra... + at de innerste ringene lyser mer opp enn de som er ytterst. Så jeg lurer på hvordan pærer pærer du har valgt på din? Dem er fine i forhold til mange andre jeg har sett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Lest første post? Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 UPDATE s.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Noen her med 1 serie og bruker osram 50W pærene? Spennende å sett resultatet av det. "1000" lumen er sterkt, men har følelsen av at det hjelper lite med AE designet på E82/E87 lyktene :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Skal kjøpe nye frontlykter til min E46 touring og lurer på hva jeg skal kjøpe etter å ha lest denne tråden! Er det best å kjøpe ferdig lykt med AE montert, og så evt. bytte til sterke pære? Kan noen komme med en komplett anbefaling (lykter og pærer) som lyser hvitt og sterkt? Gjerne i nærlys og fjernlys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Det er nok finest med orginale lykter så sitter du i SMD LED (tidligere ccfl ringer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Okei. Hvilken pærer for nær- og langlys anbefaler du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Ingen LED pærer, LED er kun DRL foreløpig. men har selv OSRAM hvite i lang lys, fornøyd med OSRAM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Har du link til OSRAM 50w H7? Funker dette i nær og langlys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå