corroventa Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 Link til disse pærene som passer X5 E70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 Står på side 1, men ja : http://www.ebay.com/itm/3rd-GEN-BMW-E92-E93-E82-E90-X5-X6-H8-36W-COB-Angel-Eyes-Halo-Ring-LED-White-/281124644291?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3ABMW&hash=item417455a5c3&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben! Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 Har bestilt disse. Tar sjansen på at de er så bra som det står på siden. http://haugland.biz/index.php?main_page=product_info&cPath=50&products_id=620 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2014 Har bestilt disse. Tar sjansen på at de er så bra som det står på siden. http://haugland.biz/index.php?main_page=product_info&cPath=50&products_id=620 Angrer nok ikke på de der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben! Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Angrer nok ikke på de der Så bra. Jeg skal legge ut bilder så snart jeg får montert de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Du som har testa såpass mye Reef, lysmessig, bruksmessig, er ettermonterte LED-pærer komt såpass langt i utviklinga at det er en fullgod erstatning for vanlig Halogen? Nå tenker jeg på grøftelys, langlys, og også ryggelys... Tenker bare på lyset de avgir, ikke på utseendet Prøvde 4-serien med LED, det funka veldig bra, men her er vell også reflektorer beregna på denne typen pærer... Skulle gjerne kjøpt noen pærer med motstand i til E46'n... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2014 Du som har testa såpass mye Reef, lysmessig, bruksmessig, er ettermonterte LED-pærer komt såpass langt i utviklinga at det er en fullgod erstatning for vanlig Halogen? Nå tenker jeg på grøftelys, langlys, og også ryggelys... Tenker bare på lyset de avgir, ikke på utseendet Prøvde 4-serien med LED, det funka veldig bra, men her er vell også reflektorer beregna på denne typen pærer... Skulle gjerne kjøpt noen pærer med motstand i til E46'n... Å erstatte LED som kjøre lys eller langlys er det nok ett lite stykke igjen for at det skal være bra nok, og ja jeg vet det er endel biler som har LED som kjøre lys bla de nye mercene som har "to" sett kjørelys og det er kun LED etter en sjekk av min kompis sin Taxi. Men her er jo lykten bygget for LED og meg bekjent så vil jo ikke bilprodusentene avsløre helt hvordan de gjør det slik at andre folk kan lage kopi/ettermonterringssett (ennå) Samme som at man ikke får angel eyes slik som F10 fikk. Så jeg fraråder ennå bruk av LED pærer i kjørelys eller langlys der lykten ikke er konstruert for dette. Bortkastet money. Brukbare grøftelys har vi hatt lenge. 80w er mer enn god nok. På mine tåkelys så syns jeg den lyste bedre enn en vanlig OSRAM 55w halogen Ryggelys er ikke kommet i tråden (ennå) men blar du noen sider lenger bak så er det noen som har funnet det. Selv har jeg ikke LED i ryggelys, men det kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 12, 2014 Share Skrevet Mars 12, 2014 Takk for godt svar! I nærlys har jeg xenon, så var vell hovedsakelig langlys og grøft jeg tenkte ja... Kunne naturligvis forska på det selv, men tenkte å høre først, istedenfor å investere en del kroner i "ubrukelige" pærer Spørs om jeg ikke må få handla meg noen 80w til grøftelysa! Når det er såpass mange watt blir vell strømtrekket såpass kraftig at motstand ikke er nødvendig også? Også var det det med parklys, finne noen som sprer godt istedenfor å bare lyse opp en prikk.. Men dette er rimelig, og kan prøve og feiles på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Har bestilt 80w hb4 nå, kan du bruke motstanden til 50w pærene? Og har du noe tilsvarende H7 til fjernlysene? skulle gjerne hatt disse sterkere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2014 Har bestilt 80w hb4 nå, kan du bruke motstanden til 50w pærene? Og har du noe tilsvarende H7 til fjernlysene? skulle gjerne hatt disse sterkere... Du kan bruke motstanden som er på s. 1 ja LED i fjernlysene er som sagt før og lengre oppe på denne siden ikke anbefalt. kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2014 Takk for godt svar! I nærlys har jeg xenon, så var vell hovedsakelig langlys og grøft jeg tenkte ja... Kunne naturligvis forska på det selv, men tenkte å høre først, istedenfor å investere en del kroner i "ubrukelige" pærer Spørs om jeg ikke må få handla meg noen 80w til grøftelysa! Når det er såpass mange watt blir vell strømtrekket såpass kraftig at motstand ikke er nødvendig også? Også var det det med parklys, finne noen som sprer godt istedenfor å bare lyse opp en prikk.. Men dette er rimelig, og kan prøve og feiles på Nei du må ha motstand på uansett. Pæren trekker ikke 80w eller 80ampere. Trekker bare 0,... ett eller er annet jeg har lest tidligere. Siden du har E46 som signaturen din sier så ville jeg heller gått for monterings sett av ae, finnes nederst på s. 1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Du kan bruke motstanden som er på s. 1 ja LED i fjernlysene er som sagt før og lengre oppe på denne siden ikke anbefalt. Takker for svar:) Ja så nå at du ikke anbefaler led som kjørelys enda, men vet du om noen erstatning for de H7 som sitter der originalt? Med hvitere og mye sterkere lys. Ang ampere så trekker led nesten ingen ting, det er bare en "ny" teknologi som gir mere effekt til lys og ikke varme, den motstanden man kobler til kobles sikkert i parallell med led lampa. En 50ohms motstand vil trekke ca 0,24ampere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Osram Nightbreaker er vell ganske gode! Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Takker for svar:) Ja så nå at du ikke anbefaler led som kjørelys enda, men vet du om noen erstatning for de H7 som sitter der originalt? Med hvitere og mye sterkere lys. Ang ampere så trekker led nesten ingen ting, det er bare en "ny" teknologi som gir mere effekt til lys og ikke varme, den motstanden man kobler til kobles sikkert i parallell med led lampa. En 50ohms motstand vil trekke ca 0,24ampere. Kobles i serie med led-pæra. (Før pæren) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Kobles i serie med led-pæra. (Før pæren) Ok, blir lavere enn 12volt over led pære da? Hvor mye lavere kommer an på motstanden i led pæra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå