Gå til innhold

Den store LED pære tråden.

Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kjører på det nå ja :)  ..kunne ikke vært bedre! ;)

Meg bekjent så vet jeg ikke akkurat nå om det finnes noe bedre, men sjekker stadig og oppdaterer tråden så fort jeg finner noe bedre :)

Herlig! takk for hjelpen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle som vurderer, eller som ikke er fornøyd med ryggelysene sine, så anbefaler jeg disse på det STERKESTE!! 80W cree led ba15s riktignok på en e46 her :) Bildet hvis ikke helt hvor bra det egentlig lyser, for det lyser mye bedre i virkeligheten :P

http://www.ebay.com/itm/251302378197?item=251302378197&viewitem=&sspagename=ADME:L:OC:US:3160&vxp=mtr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle som vurderer, eller som ikke er fornøyd med ryggelysene sine, så anbefaler jeg disse på det STERKESTE!! 80W cree led ba15s riktignok på en e46 her :) Bildet hvis ikke helt hvor bra det egentlig lyser, for det lyser mye bedre i virkeligheten :P

http://www.ebay.com/itm/251302378197?item=251302378197&viewitem=&sspagename=ADME:L:OC:US:3160&vxp=mtr

post-71846-0-69786800-1398461957_thumb.j

post-71846-0-40143400-1398462045_thumb.j

post-71846-0-75334400-1398462190_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse er nevnt tidligere :)  meget gode lys ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postet bilde

Da har jeg fått tak i LED pærer til angel eyes ringene på min 2009 modell F01 som fungerer med dimming, altså både som DRL og parklys :)

De fungerer bra, uten feilmelding :)

Kjøpte de til min bmw forhandler Steinkjer bil...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen vet jeg ikke enda, kommer faktura, men han mente et sted mellom 1000,- og 1500,-

Skal få tatt noen bilder i kveld :)

Ja det står NSSC på eska, for meg er det ukjent, men så lenge det funker både som parklys og DRL så er ikke det så nøye for meg hvilket merke det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det finnes kansje like typer, men alle jeg har snakket med og lest om hadde ingen LED pærer som kunne dimmes ned til parklys og samtidig fungere som kjørelys....

Har også spurt her på forumet og også i denne tråden, men ingen kunne svare meg på om det i det hele tatt fantes LED pæresett som virka med begge funksjonene, så jeg er glad for at bmw her på Steinkjer ordna dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som vet hvilke pærer som sitter i E87 prefacelift med xenon orginalt?

Selfølgelig sjekket både Phillips og Osram sin lyspæreguide, samt google, noen plasser står det D1S, mens andre plasser D2S...

Står i instruksjonsboken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte de H8 pærene for angel eyes'a du linket til på ebay og når jeg står å ser på dem så ser jeg ikkeno galt med dem, men når jeg tar fram telefonen og skal ta bildet så ser jeg dem står og blinker slik kjempefort. Hva gjør det her tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...