Gå til innhold

Den store LED pære tråden.

Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Ja jeg vurderer å kreve nye, men er redd det er for mye styr for så lite penger. Selger påstår at det er Osram og det står så i annonsen. Pærene er helt like de du har avbildet, men det kan så klart være forskjeller på kinavarer.

Får se om jeg kanskje tester en annen type etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten en lykt med innebygd AE. Her står det vanlige parklys pærer.. er det muligt å bytte dem rett ut med led pærer? Tenker litt på resultatet også

Hvilken bil er det snakk om? hadde Depo lykter på min e46, byttet ut halogen med led i angel eyes :) ble meget bra! 6 små park pærer (w5w det het?)

Tok av lyktene, så er det slike luker bake for å rekke til pærene :)

men hvis det er snakk om samme lykter, så tok jeg av glasset og ringene for å klippe av noe dom kommer "litt" i veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker, noe billige greier kjøpt fra gsbildeler :-P

Er visst sånne små hull bak lykta ja, veldig trangt!

Ja det er veldig trangt, måtte bruke noe verktøy for å greie det :P

Hvis du ser under linsen på lykten, så står det kanskje Depo der hvis du har slike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har du en link til motstanderen på s. 1?

Hvis jeg surrer motstanderen i eksosbandasje mange nok ganger, vil den absorbere all varmen slik at den kan ligge fritt i fangeren? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har du en link til motstanderen på s. 1?

Hvis jeg surrer motstanderen i eksosbandasje mange nok ganger, vil den absorbere all varmen slik at den kan ligge fritt i fangeren? :)

http://www.ebay.com/itm/HB3-HB4-Car-Turn-Signal-LED-CANBUS-Resistor-50W-6OHM-/221043218949?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item337733da05&vxp=mtr

Holder med en eller to ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De mostandene er noe dritt.. Har allerede byttet to stk. av dem, gidder ikke det der mer..

Er det ikke noen OK ledpærer HB4 med motstand i? Hvis ikke må jeg eventuelt finne noen hvite halogenpærer.. Er vel ikke så mange alternativer når det kommer til disse eksterne motstandene, så må vel finne en annen løsning da..

Noen som har tips til noe bra? Må kanskje handle fra norske nettsider som gir garanti istedenfor eBay etterhvert, har kastet bort så mye penger på altslags LED pærer rundt omkring på bilen nå.. :P

Helst ikke så dyrt, trenger ikke å være såååå sterkt. Men vil jo at det holder en stund, og gir hvitt lys slik at det matcher Xenon 4300k.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig som nevnt mange ganger. Motstandene er noe drit, tåler ikke vann for eks.

Får det man betaler for og man får motstander nede i 21 NOK 2stk free frakt Norge så sier sitt ;)

Som også nevnt finnes ikke grøftelys LED pærer med innebygget motstand. Forstå det den som vil.

Har du brukt mye penger på motstander så ville jeg heller brukt noen hundre lapper på fjerning av pæresjekk så man slipper motstand. Finnes haugevis av folk her inne som gjør det (se i "Diagnosetråden" om noen bor nærmt deg)

Dette gjelder for alle egentlig. Står også info. Om dette på s. 1 som alle bør lese før en bestiller ting.

Og btw så har ebay garanti hvis du man bare leter litt og kjøper fra nettbutikker og ikke privat personer som Mofasa i Hong kong.

(Alt jeg kjøper på ebay har minimum 12mnd. Garanti. Idriven jeg kjøpte har derimot 3år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger inn et tåpelig spørsmål da jeg dessverre har null og niks peiling på dette...

Jeg har en 2002 e39 hvor jeg per dags dato har originale gule/amber pærer, men har lyst på litt hvitere/blåere lys i ringene, hva må gjøres for å få dette til? Bare å bytte pære?

If so, hva er å anbefale som står litt i stil til xenon nærlysene mine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...