Gå til innhold

Den store LED pære tråden.

Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Kan starte med og si at jeg har null og nix peiling på pærer og lys...

Men har en facelift e39 med "amber" ringer, er interessert i i litt mer blå/hvit farge som passer bedre med xennon nærlysene mine...

Noen som har forslag til en greie pærer som ikke gir feilmelding og som faktisk varer en stund? Hva må eventuelt gjøres?

Kan jeg foresten gjøre noe med xennon nærlysene mine også? Noe mer styrke? De er temmelig svake at this point...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Kan starte med og si at jeg har null og nix peiling på pærer og lys...

Men har en facelift e39 med "amber" ringer, er interessert i i litt mer blå/hvit farge som passer bedre med xennon nærlysene mine...

Noen som har forslag til en greie pærer som ikke gir feilmelding og som faktisk varer en stund? Hva må eventuelt gjøres?

Kan jeg foresten gjøre noe med xennon nærlysene mine også? Noe mer styrke? De er temmelig svake at this point...

Da leser du s. 1 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg har funnet denne tråden skal jeg også oppdatere lyktene på min e60 facelift. Jeg har bestemt meg for denne fra Mtec. Hvor fester dere motstanden som følger med i dette settet? Taper dere de inne i lykta? Jeg så en video på youtube om skifte på e60, og det så forferdelig trangt ut. Er det gjennomførbart likevel?

Jeg skal også bytte grøftelysene. Bør jeg ta i så mye som 80 W slik du nevner på side 1?  

Mvh

Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg har funnet denne tråden skal jeg også oppdatere lyktene på min e60 facelift. Jeg har bestemt meg for denne fra Mtec. Hvor fester dere motstanden som følger med i dette settet? Taper dere de inne i lykta? Jeg så en video på youtube om skifte på e60, og det så forferdelig trangt ut. Er det gjennomførbart likevel?

Jeg skal også bytte grøftelysene. Bør jeg ta i så mye som 80 W slik du nevner på side 1?  

Mvh

Olav

Og vil de fra Mtec være bedre enn denne fra ekstralys.no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mvh

Olav

Motstanden skal være konstruert (erfarings msessig) til å passe inni lykten bak lokket.

Man kan fint skifte pæren uten og ta ut lyktene (gjelder alle E60/61) men sant man ikke har "gorilla" hender.

Hvilke du bør ha i tåkelysa er litt opptil deg selv, men 80w er den sterkeste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte et sett slike Osram 80w LED for litt siden, men har enda ikke fått montert de, da bilen skal på EU på onsdag, samt innom biltilsynet torsdag for godkjenning av senk. Satser på de fungerer suverent :) Må få koda bort pæresjekken, men dette skal vell gå med BMW Scanner siden bilen er 2004-mod? 

Kjøpte også 20w LED til AE fra GS... Fint med led, men usikker på om jeg er helt fornøyd, litt grønnskjær i de....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte et sett slike Osram 80w LED for litt siden, men har enda ikke fått montert de, da bilen skal på EU på onsdag, samt innom biltilsynet torsdag for godkjenning av senk. Satser på de fungerer suverent :) Må få koda bort pæresjekken, men dette skal vell gå med BMW Scanner siden bilen er 2004-mod? 

Kjøpte også 20w LED til AE fra GS... Fint med led, men usikker på om jeg er helt fornøyd, litt grønnskjær i de....

Kan kodes vekk ved BMW scanner ja. Jeg har egen tråd om det step by step.

Ja nei GS pærer er søppel, why? grønn & blåskjær (oppgir at det er hvitt) dårlig levetid samt lysstyrke. 

Er jo derfor jeg har lagt ut produkter som er gode på s. 1. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eriksen76. Hvor fikk du tak i de pærene? Kunne de sammenlignes med halogen både på nær- og fjernlys?

Kjøpte på Ebay :-)

Kan sammenlignes med halogen ja, i H7 variant vet jeg du kan få LED hakket bedre en halogen og (en kompis monterte i langlysa)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan kodes vekk ved BMW scanner ja. Jeg har egen tråd om det step by step.

Ja nei GS pærer er søppel, why? grønn & blåskjær (oppgir at det er hvitt) dårlig levetid samt lysstyrke. 

Er jo derfor jeg har lagt ut produkter som er gode på s. 1. 

Tenkte at pærer kjøpt i Norge hos en seriøs forhandler måtte være supre greier, men så feil kan man ta :P Ville ha vekk 1'er-feilen på PKK, men får vel bestille meg noen Mtec etterhvert :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte på Ebay :-)

Kan sammenlignes med halogen ja, i H7 variant vet jeg du kan få LED hakket bedre en halogen og (en kompis monterte i langlysa)

Lette litt på ebay etter dem. Er det de fra australia, hvor selgeren kaller seg mautoled? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...