Gå til innhold

Den store LED pære tråden.

Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Ja de ange eysene som har forkobling skal være konstruert slik at det er plass inni lykten bak lokket.

Ser bra ut :)

men ja det er dessverre fremdeles litt for svakt lys i forhold til for eks F10 og nyere. Men det ser uansett mye bedre ut med hvite.

Fikk lagt de pent nedi reflektoren så det ble pent og ryddig. Når det kommer til lysstyrken så kommer det litt an på hvilken vinkel man ser bilen fra, møter du bilen så ser du lyset godt i alle ringer, men står man oppe ifra så er de litt svakere, men man ser at det er hvitt lys der, så er fornøyd. Bare tåkelysa kommer på så blir det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei!

Som ny forumbruker, og for første gang BMW eier, vil jeg først få takke Reef89 for en veldig bra og detaljert tråd!

Har kjøpt LED til AE, tåke og skiltlys ut ifra dine anbefalinger og er strålende fornøyd :)

Blir vel en egen tråd med presentasjon av bilen etter hvert.

Jeg har akkurat kjøpt og montert det andre settet du linker til.

Veldig fornøyd med resultatet!

Skal muligens redusere lysstyrken litt på taklysene, ble nesten litt vel kraftig.

Settet inkluderer ikke pærer til bakdører, dersom du har det og markeringslys i bagasjelokket (kombinert hvitt og rødt lys når åpent)

Jeg fant det ut i etterkant og har nettopp bestilt de manglende pærene fra samme selger til min E61 LCI.

Be eventuelt om å få med 2x 501 bulbs + 1 x 42mm festoon ekstra.

Rask levering, så kan trygt anbefales :)

Endret av jkraabol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har LED i alt av interiør i bilen min, noe jeg angrer litt på er at jeg ikke bare bytta ut pærene men hele lampene. De blinker under oppstart, noe de få delene jeg har bare har bytta selve pæra i ikke gjør det. Kan sjekke om de som er under dører kan bare byttes pære på, isåfall så burde du gjøre det istedenfor og bytte hele innsatsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du det i din også? Noen som har lyspakken og byttet disse til hvit led? Er vel kanskje ikke mulig i dørhåndtakene ? Post gjerne bilder dere andre også. Kanskje jeg kjøper en pakke å prøver. Koster jo bare 2-300,-

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du det i din også? Noen som har lyspakken og byttet disse til hvit led? Er vel kanskje ikke mulig i dørhåndtakene ? Post gjerne bilder dere andre også. Kanskje jeg kjøper en pakke å prøver. Koster jo bare 2-300,-

Jeg har ALT av interiørbelysning bytta til led riktig nok i e46 da.. Kjøpte ikke pakke med alt av pærer fant bare riktig type sokkel til de forskjellige lysene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært bortig led interiørlys før, men må si jeg liker varmere lys bedre :-P blir lunere.

Men er jo smak og behag da.

Endret av eriksen76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...