Clevion Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 http://www.ekstralys.no/products/led-til-bmw-ae-h8-40w Disse skal i teorien passe. Det er de samme som jeg har, har et par bilder litt lenger opp med LED i alt. For å bytte tåkelysa dine må du skru ut plastikken inni hjulbuen, mulig du må det for å bytte angel eyes også, litt usikker, der kan Reef89 mest sannsynlig svare deg også zairup reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2015 Sendt pm takk for hjelpen!! Hvordan er det da med lysene nede? grøfter lys heter dem vell tror jeg kan man få dem i vit/blå lys og vil en amatør som bare klarer og fylle på spylervetske og olje klare og bytte disse eller må det hjelp til? Hvilke pærer og hva passer, hva er bra osv. står på s 1. Her er en DIY til skifte av tåkelys pærer: zairup reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Charlie M Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 Er det noen som har installert MTEC sine LED pærer i LCi med adaptive bi-xenon ? Kunne godt tenkt meg å oppgradere til LED men husker at det var seriøst trangt inni hovedlampa sist gang jeg måtte skifte pære. Er litt bekymret for om det faktisk er plass til den ekstra ballast enheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 Er det noen som har installert MTEC sine LED pærer i LCi med adaptive bi-xenon ? Kunne godt tenkt meg å oppgradere til LED men husker at det var seriøst trangt inni hovedlampa sist gang jeg måtte skifte pære. Er litt bekymret for om det faktisk er plass til den ekstra ballast enheten. Noen tidligere her som ikke har fått plass til alt inni lykta. Jeg fikk derimot plass til alt pluss litt til inni lyktene mine med ekstralys sine 40W pærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkraabol Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 Er det noen som har installert MTEC sine LED pærer i LCi med adaptive bi-xenon ? Kunne godt tenkt meg å oppgradere til LED men husker at det var seriøst trangt inni hovedlampa sist gang jeg måtte skifte pære. Er litt bekymret for om det faktisk er plass til den ekstra ballast enheten. Jeg fikk plass til alt til MTEC V3 pærer i min E61 LCI med adaptive bi-xenon, uten problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 Heh, det forstår ikke jeg hvordan du fikk til. Er jo 2 dingser, en lang hvit på størrelse med en lighter og en litt mindre sort klump. Fikk kun plass til den lille sorte saken jeg, og har tilogmed opplevd engang at kom en feilmelding på sidelys sikkert fordi det dunka borti noe inne i lykten. Men men, det funker nå fint enda Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E61-520 Skrevet Juni 6, 2015 Share Skrevet Juni 6, 2015 Hei folkens, Jeg har fått tåkelys led pærer MTEC 6000K 9006 HB4 LED. Jeg har kodet vekk pæresjekken. Men er det fortsatt nødvendig å montere med motstand? Blir det noe overbelastning eller noe sånt for pæren om jeg ikke monterer med motstanden? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2015 Hei folkens, Jeg har fått tåkelys led pærer MTEC 6000K 9006 HB4 LED. Jeg har kodet vekk pæresjekken. Men er det fortsatt nødvendig å montere med motstand? Blir det noe overbelastning eller noe sånt for pæren om jeg ikke monterer med motstanden? På forhånd takk for svar! Du trenger kun motstand hvis man ikke har kodet vekk canBUS. (somogsåstårpåside1) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zairup Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Hvilke pærer og hva passer, hva er bra osv. står på s 1. Her er en DIY til skifte av tåkelys pærer: Takk for hjelpen! skal prøves! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Current Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Er det noen som har installert MTEC sine LED pærer i LCi med adaptive bi-xenon ? Kunne godt tenkt meg å oppgradere til LED men husker at det var seriøst trangt inni hovedlampa sist gang jeg måtte skifte pære. Er litt bekymret for om det faktisk er plass til den ekstra ballast enheten. Jeg monterte disse og fikk fint plass i lykta: http://www.ebay.com/itm/400837964400?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Litt krunglete å komme til ovenifra men det gikk greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Jeg monterte disse og fikk fint plass i lykta: http://www.ebay.com/itm/400837964400?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Litt krunglete å komme til ovenifra men det gikk greit Letteste måten og montere er å løsne lykta og dra den ut litt, evt helt ut. Hvordan er lys fordeling i begge ringer, og er det forskjell i fargene på yttter og unner ringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 Barre litt info: Til LCI brukere Siden det er flere som lurer på dette... Uansett hvordan man vrir og vender, så er det sånn at de ytterste ringene lyse mindre enn de midten. Det er ikke dårlig LED pære det er faktisk slik lykten er konstruert fordi det er de innerste ringene som er laget som DRL (kun lov med to stk DRL) og derfor blir det slik. Det er jo slikt også originalt med halogen pærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Barre litt info: Til LCI brukere Siden det er flere som lurer på dette... Uansett hvordan man vrir og vender, så er det sånn at de ytterste ringene lyse mindre enn de midten. Det er ikke dårlig LED pære det er faktisk slik lykten er konstruert fordi det er de innerste ringene som er laget som DRL (kun lov med to stk DRL) og derfor blir det slik. Det er jo slikt også originalt med halogen pærer. Fullt klar over det, og jeg vet at det er sånn, men det kunne jo faktisk hende at MTEC sine pærer gir mer lys til yttre enn det ekstralys sine gjør. Jeg har koda mine til å gi full styrke uansett hvor brytern står i, det lyser bra, men det er en viss fargeforskjell der også, derfor jeg lurer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 Det var ikke direkte innlegg til deg. Som sagt: Info. til brukere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 Er det noen som kan anbefale meg noen led pærer som passer rett inn i en org m sport fanger på E39? Har ikke lyst til å kutte i noe plast osv. Og stemmer det at det er Hb4 sokkel, var hvertfall det på den første E39 jeg hadde, men det var ikke org fanger og tåkelys. Bilen står på jobben, så får ikke gått ut å sjekket heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå