eeduu Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 NAICE ... men den finnes ikke i billigere modeller, på ebay eller noe? søkte den opp men fnt den ikke :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Nå er jeg en smule nysjerrig.. hvorfor vil dere at dørene skal låses over en viss hastighet? Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeduu Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Nå er jeg en smule nysjerrig.. hvorfor vil dere at dørene skal låses over en viss hastighet?Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk 2 Just for fun... også er det ingen som kommer seg inn når du står i lyskryss osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimznope Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Hmm.. Det er ikke noen "skjulte fungsjoner" i instrumentpanelet eller på spillern da? Mener mercedes har noe sånnt..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 Hmm..Det er ikke noen "skjulte fungsjoner" i instrumentpanelet eller på spillern da? Mener mercedes har noe sånnt..? Om du har "high obc" med stort display i speedometeret kan du søke på "bmw e46 hidden obc functions", regner med e46 også har dette på samme måte som e39. det skal gå an med den lille obc og, men det vet jeg lite om. Søk på google Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeduu Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Er det likt for E46 som E39 da? Ja d lurer eg og på lettere det enn koding osv sikkert Her er den til E46: http://www.car-solution.de/index.php?pa ... 53〈=en De har til nyere 3 serie også, men jeg vet ikke om man må ha denne for og få det til, kan hende man kan gjøre det på nyere 3 serie uten denne. Vet du om den finnes i billigere modeller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Dette er vel den billigeste versjonen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeduu Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 ok ... men såg på denne http://www.car-solution.de/index.php?pa ... &Itemid=53 skjønte ikkje helt om ka du kunne stille på, kjørelys og tap indicator og comming home light e greit, men når du låser bilen, om blinklysene bare blinker da eller om du kan stille på det og? :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Du kan få hvilket som helst lys til å lyse i hvilken som helst rekkefølge. Det er jo det som er tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeduu Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 men bare reagerte på at det ikke sto samme info om opp og igjen låsing lysene på de, på den linken jeg sendte står det bare at indicatorene lyser eller noe ...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Virker som det er litt dårlig oversatt. Det står heller ikke korrekt på e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeduu Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Gi en tilbakemelding om du finner ut noe med den lille søtsaken Har fått testet diagnoseprogrammet, og det fungerte ganske bra fikk opp feilmelding historie og hva som var gale med bilen nå, og den kunne kjøre et par tester. den får også opp all info om bilen og alt av utstyr den har. mine utslag ble at varmen i setet var ødelakt (den varmer bare på ene siden i selve sete, noen som vet kossn eg enkelt kan fikse det), parkeringslys var røke (viste også i instrumentpanelet) abs føler var gåen (så har fått fikset den), antenne forsterkeren, men så kom en skummel en, drivers airbag virker ikke, det står det er noe gale med power suply eller noe :s noen som vet noe om det? jeg har tidligere skiftet ratt, fra de store firkantete til de litt kulere 3 armede (ikke m-teck) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Ja, regnet med det funket som diagnose Men dette lys greiene da, fått testet det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeduu Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 jepp jeg haket av på EU standard, og nå når lysbryteren står på, så går lysene av når jeg stopper bilen og på når jeg starter, så slipper å gjøre noe med lysene skal ut å teste nå hva annet kjekt jeg kan gjøre ... den var verd pengene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeduu Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 fikk blinklysene til å blinke når jeg låste den og nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå