Gå til innhold

endre på skjulte funksjoner e46?

eeduu
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm..

Det er ikke noen "skjulte fungsjoner" i instrumentpanelet eller på spillern da?

Mener mercedes har noe sånnt..?:)

Om du har "high obc" med stort display i speedometeret kan du søke på "bmw e46 hidden obc functions", regner med e46 også har dette på samme måte som e39. :) det skal gå an med den lille obc og, men det vet jeg lite om. Søk på google :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det likt for E46 som E39 da?

Ja d lurer eg og på :P lettere det enn koding osv sikkert :D

Her er den til E46:

http://www.car-solution.de/index.php?pa ... 53〈=en

De har til nyere 3 serie også, men jeg vet ikke om man må ha denne for og få det til, kan hende man kan gjøre det på nyere 3 serie uten denne.

Vet du om den finnes i billigere modeller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Gi en tilbakemelding om du finner ut noe med den lille søtsaken :-)

Har fått testet diagnoseprogrammet, og det fungerte ganske bra :D fikk opp feilmelding historie og hva som var gale med bilen nå, og den kunne kjøre et par tester. den får også opp all info om bilen og alt av utstyr den har. mine utslag ble at varmen i setet var ødelakt (den varmer bare på ene siden i selve sete, noen som vet kossn eg enkelt kan fikse det), parkeringslys var røke (viste også i instrumentpanelet) abs føler var gåen (så har fått fikset den), antenne forsterkeren, men så kom en skummel en, drivers airbag virker ikke, det står det er noe gale med power suply eller noe :s noen som vet noe om det? jeg har tidligere skiftet ratt, fra de store firkantete til de litt kulere 3 armede (ikke m-teck)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp :D jeg haket av på EU standard, og nå når lysbryteren står på, så går lysene av når jeg stopper bilen og på når jeg starter, så slipper å gjøre noe med lysene :) skal ut å teste nå hva annet kjekt jeg kan gjøre :D ... den var verd pengene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...