sveigis Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Misunner deg det rattet ja . Har tittet litt i tråden din og nå.Så fin den 525 du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Misunner deg det rattet ja .Har tittet litt i tråden din og nå.Så fin den 525 du har. Takk takk men tror tralla må vike for noe litt kvassere, karosseri messig så er den en perle utenom det tullet på sidene fin farge er det egentlig og sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Hmmm veldig tungsolgt denne her ... Er ingenting galt med den og eu ok til 2015, begynner å vurdere om jeg skal bygge den om til manuell... Forslag til noe jeg kan gjøre? Bahh!! sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 senke prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Virker 25k som overkommelig, eller burde gå enda mer ned? sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Veldig merkelig at denne ikke forsvinner, ser jo fin ut. Jeg fikk solgt min 94 mod. 520 for 40k for halvannen uke siden. Den lå bare ett par uker på finn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Veldig merkelig at denne ikke forsvinner, ser jo fin ut. Jeg fikk solgt min 94 mod. 520 for 40k for halvannen uke siden. Den lå bare ett par uker på finn Da jeg hadde min røde touring fikk jeg solgt den for 28.000, det er automat en som trekker ned mener jeg, om det hadde vært manuell hadde den røket rimelig fort... mon tro om jeg skal bygge om for så å selge? Blir kansje enda mer glad i den ? sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 ....... vet ikke hva jeg skal si engang.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 ....... vet ikke hva jeg skal si engang.... Hva mener du? sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28pwrr Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 bytte i 525tds sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Ellers noe nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Kjøp m60b40en min så bygger du 540 utav kassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Ikke mye nytt nei har bestilt bc racing coilovers og fått sorte de Hella baklykter på døra Coiloversane er også hardhets justerbare Matsi var å kikka på tralla, hyggelig fyr men tar ingen ting for god fisk lenger Kjøp m60b40en min så bygger du 540 utav kassa Hvor mye skal du ha for den motoren da? Trenger litt andre deler au da sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Gått ned til 25.000kr inkl årsavgift ... sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 Var 3 stk ungdommer i en hillux-ish pickup med 1000 metere fra gud å en værmann. Veldig grundige de skulle være da alle 3 inspiserte bilen fra alle bauer og kanter som lemmings .. sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå