aalgaard Skrevet Mars 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2016 3 timer siden, Stawky skrev: Rå som vanlig, synes det var perfekt høye Skulle aldri solgt Style 95ene mine Takk skal du ha kommer seg iallfall. Du skulle ikke solgt de nei, satt jo som et skudd på e46en din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 Nydelig med Style 95 felgene på må jeg si! Blir bra med ny fanger også vil jeg tro Følger med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 47 minutter siden, aalgaard skrev: Takker Vil ikke tucke slik at felgkantene stikker opp i hjulbuene Neinei, tenkte mer på at felgene blir liggende bak bua på en måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mars 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2016 23 minutter siden, Gabz skrev: Neinei, tenkte mer på at felgene blir liggende bak bua på en måte Ok ,mulig at felgene blir spaca litt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mars 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2016 1 time siden, [P-Man] skrev: Nydelig med Style 95 felgene på må jeg si! Blir bra med ny fanger også vil jeg tro Følger med videre Takker, syntes de kler bilen greit Blir nok bedre med ny fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 16, 2016 Forfatter Share Skrevet April 16, 2016 Har ikke skjedd så veldig mye her i det siste, men kommer til å skje litt fremover. Slenger med ett par bilder Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 26, 2016 Forfatter Share Skrevet April 26, 2016 Begynner å skje litt ting nå komme snart en litt større utdatert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 27, 2016 Share Skrevet April 27, 2016 Uuu! Hvilken farge blir det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 27, 2016 Forfatter Share Skrevet April 27, 2016 3 timer siden, Gabz skrev: Uuu! Hvilken farge blir det? Det er samme farge, ikke hellakkering, men blir mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 27, 2016 Forfatter Share Skrevet April 27, 2016 Var steinsprut over hele panseret, og endel rust. Bakluka var også helt ferdig, så den blir bytta ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 27, 2016 Share Skrevet April 27, 2016 Satan, det var ikke bare litt rust på den bakluka. Jeg som trodde min var ille når jeg bytta ut min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 27, 2016 Forfatter Share Skrevet April 27, 2016 9 minutter siden, RemyNG skrev: Satan, det var ikke bare litt rust på den bakluka. Jeg som trodde min var ille når jeg bytta ut min Nei, den er ganske så råtten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 27, 2016 Share Skrevet April 27, 2016 litt tec7 og bengalakk så hadde den holdt i noen år til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 27, 2016 Forfatter Share Skrevet April 27, 2016 1 time siden, RemyNG skrev: litt tec7 og bengalakk så hadde den holdt i noen år til haha, ja uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet April 28, 2016 Share Skrevet April 28, 2016 Blir den å se på treffet på 1 mai :P? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå