aalgaard Skrevet April 28, 2016 Forfatter Share Skrevet April 28, 2016 13 timer siden, Stawky skrev: Blir den å se på treffet på 1 mai :P? Tviler på det blir, men hadde jo vært litt kjekt nå som jeg nettopp har montert bilen etter lakk skal du med E46en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 28, 2016 Forfatter Share Skrevet April 28, 2016 Får vel komme med en liten utdate Har jo fått rustfri bakluke, og mtech bakfanger. Så hadde bilen på lakk. Fikk da lakkert dette + frontfanger, panser og A-stolper, da det var litt småskader og rust. Så nå er bilen så å si rustfri I samme slengen jeg hadde av bakluka, så fikk jeg rydda opp litt i ledningsnettet, da det var "jallakobla". Så der ble også mye bedre. Bilen trenger sårt to eksosstusser nå, så det kommer også forhåpentligvis snart Kommer med flere bilder når bilen har fått seg en vask S. Gunstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 28, 2016 Share Skrevet April 28, 2016 Dæven det ble ett stort løft på bilen :). aalgaard reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 28, 2016 Forfatter Share Skrevet April 28, 2016 18 minutter siden, RemyNG skrev: Dæven det ble ett stort løft på bilen :). Takk, blei meget fornøyd selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet April 28, 2016 Share Skrevet April 28, 2016 Merka det selv når jeg fikk på m fanger selv bak mangler bare eksos nå så blir din bra den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 28, 2016 Forfatter Share Skrevet April 28, 2016 2 minutter siden, RemyNG skrev: Merka det selv når jeg fikk på m fanger selv bak mangler bare eksos nå så blir din bra den Ja, gjør nok susen det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 29, 2016 Share Skrevet April 29, 2016 Nydelig! Mangler bare dobbelstuss nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 29, 2016 Forfatter Share Skrevet April 29, 2016 14 minutter siden, Gabz skrev: Nydelig! Mangler bare dobbelstuss nå Takk skriker etter dobbelstuss nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 29, 2016 Forfatter Share Skrevet April 29, 2016 Ett par bilder til MagnusHN og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvestermo Skrevet Mai 10, 2016 Share Skrevet Mai 10, 2016 strøken! 15mm spacer rundt om? Og har du valset noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mai 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2016 On 10.5.2016 at 19.15, kvestermo skrev: strøken! 15mm spacer rundt om? Og har du valset noe? Takker 15mm rundt om ja, om blir nok 20 eller 25mm foran, da de stikker litt innfor hjulbuen. Har valset litt ja Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mai 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2016 On 10.5.2016 at 19.15, kvestermo skrev: strøken! 15mm spacer rundt om? Og har du valset noe? Takker 15mm rundt om ja, om blir nok 20 eller 25mm foran, da de stikker litt innfor hjulbuen. Har valset litt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvestermo Skrevet Mai 12, 2016 Share Skrevet Mai 12, 2016 skjønner! ble utrolig bra med M bakfanger forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mai 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2016 12 minutter siden, kvestermo skrev: skjønner! ble utrolig bra med M bakfanger forresten! Takk du Gjorde susen det, må bare få meg dobbel eksos nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvestermo Skrevet Mai 14, 2016 Share Skrevet Mai 14, 2016 DA vil jeg kalle bilen din meget gjennomført synes forresten det er kult at du holder den preface! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå