aalgaard Skrevet Mai 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2016 On 19.9.2012 at 18.35, aalgaard skrev: Er ikke helt sikker på hvilken farge det er, har ikke sjekket det enda Takk det kommer seg iallefall Syntes preface frontlyktene ser bedre ut en facelift, så blir nok værende slik kvestermo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Juli 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2016 Prøve monterte Style 95 hjula på 940en til en kamerat. Det ble.. spesielt Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 14, 2016 Share Skrevet Juli 14, 2016 Haha. Spesielt, ja. Kul farge på traktoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Juli 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2016 1 time siden, Thundercoil skrev: Haha. Spesielt, ja. Kul farge på traktoren Spesielt, men syntes det var litt kult også pen farge ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Juli 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2016 Har ikke skjedd så veldig mye i det siste. Men har fått nye dekk på alle 4 felger, tok en skikkelig vask av felger og la på voks isammenheng med dette. Bytta også topplager Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet August 19, 2016 Forfatter Share Skrevet August 19, 2016 Prøvemonterte noen Hamann PG1 felger i går, sitter å vurderer om jeg skal kjøpe de eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 19, 2016 Share Skrevet August 19, 2016 har du pengene så ikke nøl! er vel noe av det peneste du får pakka på en e39 touring! aalgaard reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 20, 2016 Share Skrevet August 20, 2016 Utrolig pene på E39 de der, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet September 5, 2016 Forfatter Share Skrevet September 5, 2016 Da har bilen fått seg ny radiator, motoren ble litt for varm, som endte med sprekk i radiatoren S. Gunstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet September 5, 2016 Share Skrevet September 5, 2016 Samme har skjedd med min, hvor kjøpte du radiatoren koed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet September 5, 2016 Forfatter Share Skrevet September 5, 2016 1 time siden, Margeir skrev: Samme har skjedd med min, hvor kjøpte du radiatoren koed? Ble kjøpt på radiatorservice 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Desember 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2016 Har ikke sjelden så mye her i det sister. Men ble stoppet av politiet, for ei stund tilbake siden. Endte med at jeg fikk mangellapp på felger og senk. Fikk satt bilen i orginal stand. I sammenheng med dette bytta jeg hjullager, knirkeforing og ytre bærearm VSB, og en bærearm VSF. Fikk bilen godkjent på visningen, og fikk EU godkjent bilen i samme slengen. Så nå er bilen EU godkjent i over 2år til Fikk senka bilen å montert leppe etter dette ///Bmw-Tor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå