ahj Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Så bilen din i går i innkjøringen til Heksebergåsen, kjørt deg vil? Men veldig pen M3, skjønner at det er lett å ha tung fot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Så bilen din i går i innkjøringen til Heksebergåsen, kjørt deg vil? Men veldig pen M3, skjønner at det er lett å ha tung fot Ah, gjorde du det ja! jeg er fra heksebergåsen, så hadde ikke akkurat kjørt meg vill nei Mulig jeg blander litt dager, men kjørte du E46 caben? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Så bilen din i går i innkjøringen til Heksebergåsen, kjørt deg vil? Men veldig pen M3, skjønner at det er lett å ha tung fot Ah, gjorde du det ja! jeg er fra heksebergåsen, så hadde ikke akkurat kjørt meg vill nei Mulig jeg blander litt dager, men kjørte du E46 caben? Du er der i fra ja, det er jeg også. Jeg kjørte blå E90 på c&c, men passerte deg i innkjøring med en F10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Legger ut et par bilder av bilen min som dukka opp fra Cars&Coffee treffet i Tønsberg. Takk til matsi og Tjøstheim for kule bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Ryddig bil! Kikka på den under treffet. Kommer til å gjøre seg goooodt med senk og nye hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Ryddig bil! Kikka på den under treffet.Kommer til å gjøre seg goooodt med senk og nye hjul Den bare skriker felger og senk lang vei! men nå kan det se ut som det blir bestilt coilovere i nærmeste framtid..gleder meg som en unge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Felger har den jo alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Felger har den jo alt. Ikke kule nok. De blir banefelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Felger har den jo alt. Helt enig! Herlig å faktisk se en e36 med skikkelige felger, ikke latterligt 5serie impress med trillebåredim på dekkene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Felger har den jo alt. Helt enig! Herlig å faktisk se en e36 med skikkelige felger, ikke latterligt 5serie impress med trillebåredim på dekkene.. Syns de felga er litt sjefs jeg å, viktig å ha org felga. Men de blir til banebruk, er for kjedlig til show. Spacere og litt mindre gummi så sitter de pent til sidelengs rundt banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Siden jeg ikke har råd til eksos riktig ennå, så er jeg gira på å få montert åpent filter kit. Prøvd å søke å søke, men er jo nesten ikke til å få tak i, dette kitet på bildet her? Noen som veit hvor man får kjøpt sånn? Trenger de vegga for å unngå varmluft. et enkelt konfilter får man jo alltids tak i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 KN levere sånne kit, så alle som er KN forhandlere skal kunne skaffe. Hør på bilxtra f.eks Ellers er det vel mye billig på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 KN levere sånne kit, så alle som er KN forhandlere skal kunne skaffe. Hør på bilxtra f.eks Ellers er det vel mye billig på ebay har vært på KN sine sider, ebay osv, men de kita som selges er uten skillevegger for kald/varmluft og uten bilde av hvordan det ser ut ferdig montert. dårlige greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Så akkurat Tommy (rød strøken e36 m3 3,2) hadde dette kittet. Spørr han:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå