Gå til innhold

Min E36 ///M3 - Bytta bil!:)

Henrik...
 Share

Anbefalte innlegg

Neinei, ikke selg futurafelgene !

Det første du skal kjøpe nå er coilovers, eksos er da ikke pri 1 på en M3.

Hvilke coilovers skal du ha? KW er da ikke så himla dyrt, så hadde gått for det.

1. Coilovers

2. Eksos

Done, keep it simple ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KW er dyrt jo. 10 000 kr er mye penger. Men har finni ut at jeg går for FK til 4000 kr cirka. Også skal jeg ha GT spoiler, da E36 er så anonym uten den. nærmere 3000+lakk. dekk til futura felga er cirka 3000 kr. Eksos er 7000.

Og lyd er jo halve bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matsi: Planen var Eisenmann race jo. Scorpion bråker mye på lavt turtall, men er ikke i nærheten av like rå lyd som eisenmann på høyt turtall. Men ser faktisk ut som jeg går for Scorpion etter hvert isteden. Ser ut som det blir studier neste år, og da må man omprioritere litt.

Takk, Magnus, will do ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til og angre deg om du selger OZ felgene dine ;)

Må ikke si sånn da #-o Men er ikke noe jeg vil, men nesten må gjøre om jeg skal få gjennomført planene om coilovere, spoiler og eksos. Vi får se hva som skjer. Har noen tanker om BBS RC allerede, de blir ikke myye kjipere enn futura felga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke si sånn da #-o Men er ikke noe jeg vil, men nesten må gjøre om jeg skal få gjennomført planene om coilovere, spoiler og eksos. Vi får se hva som skjer. Har noen tanker om BBS RC allerede, de blir ikke myye kjipere enn futura felga ;)

Jo bare si sånn.. :P oz hjula er jo perfekt, kan ikke selge de :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her. Don't sell em! (egentlig burde jeg vel si at du burde selge de siden jeg har slike selv) :P men anyways, så blir det kjipern deluxe om du bytter de med RC imo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar tid å få en bil 100% slik man vil ha den hvis man ikke er rik, jeg har hatt min over 1 år nå og det er fortsatt MYE igjen jeg vil koste på den :P Ta litt og litt, nå har du skaffa det viktigste først, gromme hjul!! Neste -> coilovers, så eksos imo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du jo lik bil som veldig mange andre har, OZ futura er felger ikke alle har, RC har veldig mange nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...