Anders92 Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Tror jeg ville hørt litt på dem i virkeligheten! Får jo ikke akkurat med så mye av lyden på film. Kan risikere at det blir for mye lyd også. Fetere med litt mørk tone på lyden enn all den knatringa, men det får du ikke noe innblikk av på film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Skal ikke prøve GS-Preformance sitt da? Veldig fornøgd med mitt fra GS preformance! selv om det er bare en 318is Poff og en smell og en artig turtallsperre!Lasta opp en film på youtube nåå! Var litt tøff lyd i den, men trur ikke det blir no GS eksos på meg. her må man handle på øverste hylle til go'bilen tipper jeg går for Eisenmann race + Supersprint framre del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Tror jeg ville hørt litt på dem i virkeligheten! Får jo ikke akkurat med så mye av lyden på film. Kan risikere at det blir for mye lyd også. Fetere med litt mørk tone på lyden enn all den knatringa, men det får du ikke noe innblikk av på film! sant nok, men har hørt Eisenmann/SS kombo i virkeligheten å, og det hørtes ganske bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Forresten kommi litt harde pakker i det siste, kommer bilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 Skjer litt her om dagen, handla litt snacks Legger ut godt med bilder, da jeg veit hvor glad jeg er i bilder selv i andre prosjekt-tråder! beklager bildekvaliteten, mobil... Nye baklamper og sota blinkere foran fra GS syns ikke blinkerne foran var mørke nok, så skal gå til innkjøp av litt Lamin-x å prøve meg fram Pakker baklamper montert - ikke bry dere om eksosen, bare en test blinkere montert Mer pakker..fra statene denne gangen Test-montert Enda en liten pakke...carbon-emblem Før: Etter: Lurer på å ta av M-emblemet, får se. Det passer bra til carbon-merket osv, men mer clean uten Sikkert noen som ikke er så fan av cup-wings'a, men blei inspirert av denne. Min skal såklart ned på bakken også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Beklager virkelig at jeg sier dette, og jeg vet at maange der ute er uenige med meg; men jeg fatter ikke hvorfor folk på død og liv skal kødde så jævlig med pene, originale M3-er?! La de stakkars bilene være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 bilen er fin personlig: desverre, syns cupvings og carbon emblem var ei nedgradering:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 Helt klart lov å være uenige Det orginale emblemet var stygt, så måtte uansett hatt nytt for å få en pen finish. men carbon passer bra til den ellers mørke looken, men får se hva jeg syns selv når jeg får den ut i sol-lyset til våren Angående leppa så må man teste litt for å skille seg ut, alle kan ikke like det jeg syns det ser bra ut, men får vente å se til bilen er "ferdig" når det gjelder å "kødde" med org M3, så er det så enkelt som at E36 M3 er en rimelig kjedlig bil utseende-messig orginalt, i mine øyne. alle orginal-deler tar jeg vare på, så den kan enkelt settes tilbake i org stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Helt klart lov å være uenige Det orginale emblemet var stygt, så måtte uansett hatt nytt for å få en pen finish. men carbon passer bra til den ellers mørke looken, men får se hva jeg syns selv når jeg får den ut i sol-lyset til våren Angående leppa så må man teste litt for å skille seg ut, alle kan ikke like det jeg syns det ser bra ut, men får vente å se til bilen er "ferdig" når det gjelder å "kødde" med org M3, så er det så enkelt som at E36 M3 er en rimelig kjedlig bil utseende-messig orginalt, i mine øyne. alle orginal-deler tar jeg vare på, så den kan enkelt settes tilbake i org stand Jeg synes bare det er så synd at det er så få originale, urørte M3-er igjen, så jeg blir lettere irritert over at folk skal skru på dem. Men jeg har full forståelse for at du ønsker å endre på dens utseende, mange av oss her inne har jo nettopp bil som hobby, og det er dermed vanskelig å holde fingrene unna:) Beklager hvis jeg var litt krass, det ligger ikke noe personlig bak det. Står riktignok for det jeg sier, og mener at bilen er mer enn pen nok slik den var da du fikk den. Ta godt vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Ble jo fet med de cupvingsene, men syns originalt BMW emblem er mye finere Har du lakkerte lister på frontfanger? Syns de så glatte ut, sidelister skal være ru og matte Også må du få på originalt gitter i fangeren, engangsgrill passer kun inn på camping Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Desember 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2012 Ble jo fet med de cupvingsene, men syns originalt BMW emblem er mye finere Har du lakkerte lister på frontfanger? Syns de så glatte ut, sidelister skal være ru og matte Også må du få på originalt gitter i fangeren, engangsgrill passer kun inn på camping Er som sagt ikke umulig det blir org emblem igjen, men skal vente til bilen er sånn jeg har tenkt meg den, før jeg blir helt enig med meg selv Listene er ikke lakkerte nei, helt org dem. Det er også orginalt gitter i fangeren, ikke vær redd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Desember 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2012 Forresten, angående felgvalg. Finni en nettside i USA som kan ordne 3-delte BBS LM på bestilling. så vurderer 8,5 og 10x17" LM med bra kant bak, eller OZ Futura i 9 og 10x17". hva mener folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 1, 2012 Share Skrevet Desember 1, 2012 Veldig flott M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Desember 1, 2012 Share Skrevet Desember 1, 2012 Tror du vinner uansett hvilken av felgene du går for. Forutsatt at du får bilen noe lavere. Jeg er selv veldig tro til originale M biler og er enig i at disse bilene skal være så urørt som mulig. Likevel kan jeg gå med på mange små endringer (forutsatt at det blir "less is more"). Cupvingene ser dessverre jævlig ut. De ødelegger linjene på bilen forøvrig og ser veldig ettermontert ut. ville nok heller anbefalt Max Velocity leppen som egentlig er en forstørret versjon av den vanlige http://maxcdn.nexternal.com/bimmerworl/images/MV_RS1_m.jpg. Cupvingene kunne passet overens dersom du går for en ostehøvel på bakluken i tillegg. Selv om du blir grillet av oss "bedrevitere" her inne så skal du ha all ære for å oppdatere og fore oss med bilder og informasjon om bilen! stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Desember 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2012 Tror du vinner uansett hvilken av felgene du går for. Forutsatt at du får bilen noe lavere. Jeg er selv veldig tro til originale M biler og er enig i at disse bilene skal være så urørt som mulig. Likevel kan jeg gå med på mange små endringer (forutsatt at det blir "less is more"). Cupvingene ser dessverre jævlig ut. De ødelegger linjene på bilen forøvrig og ser veldig ettermontert ut. ville nok heller anbefalt Max Velocity leppen som egentlig er en forstørret versjon av den vanlige http://maxcdn.nexternal.com/bimmerworl/images/MV_RS1_m.jpg.Cupvingene kunne passet overens dersom du går for en ostehøvel på bakluken i tillegg. Selv om du blir grillet av oss "bedrevitere" her inne så skal du ha all ære for å oppdatere og fore oss med bilder og informasjon om bilen! stå på! Er enig at man ikke skal endre alt for mye, men noen detaljer som gjør bilen litt råere må til. Og jeg prøver meg fram med diverse ting, så får vi se hvordan den ser ut når den ser dagslyset til våren Med en GT-spoiler trur jeg ikke det hadde blitt så værst. Max Velocity leppa har jeg hatt i tankene en stund, så skal se om jeg får tak i den å Bare å komme med tilbakemeldinger, det gjør at jeg gjør enda en vurdering, og at sluttresultatet blir bedre til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå