Jokkke Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Hei tzunami, fikk du ikke PM`en min angående gruppekjøp av coilovers til E39 M5 ? (andre E39`er også..) ?? 3600,- inkl frakt for FK Highsport understell w00t! billig....... Ble bra med facelift lyktene jaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Jokke vi har plass til deg også Se min tråd under "annet" forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Hm, har ikke penger akkurat nå til coilovers Men prisen var det ingenting å si på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 aah, tørre veier og sol, savner det!! hadde lånt meg verkstedsskilter til m5'n tvert!! savner helt sykt å kjøre lav og stiv bil med store felger Eg kunne ikke vert mere enig i det savne der !! Kjørte a4'n til en kamerat, som er over gjennomsnittet lav og stiv, og fy flate så digg det var! Det hjalp stort med faceliftlykter!Faktisk ganske kledelig med sorte nyrer også, selvom jeg er "motstander" av det. Har du fått justert lyktene så de flukter med panser/skjermer? Har ikke justert mer etter bildene ble tatt, men skal jobbe litt baki der med US blink osv, så skal gå over og sjekke at alt sitter 100% perfekt Takk! Hjalp med faceliftlamper Hei tzunami, fikk du ikke PM`en min angående gruppekjøp av coilovers til E39 M5 ? (andre E39`er også..) ?? 3600,- inkl frakt for FK Highsport understell Fikk pm'n din ja, men glemte å svare Jeg er nok ikke interessert da jeg har planer for understell på både denne og m5'n, men takk som spør! Hei tzunami, fikk du ikke PM`en min angående gruppekjøp av coilovers til E39 M5 ? (andre E39`er også..) ?? 3600,- inkl frakt for FK Highsport understell w00t! billig....... Ble bra med facelift lyktene jaa Ble betraktelig nyere utseendemessig nå ja! får se om jeg kan lage et før/etter-bilde, med plastidip, faceliftnyrer og lamper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Ble smooth med facelift-lykter! Bak også, Joachim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Har hvite blink bak allerede, så venter med det Grunnen til at jeg byttet akkurat nå var fordi jeg var lei av dårlig lys i de gamle lampene, de var matte og hadde mye dugg Men ja, det kommer facelift baklamper også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Ble en bra oppgradering. Du har byttet til facelift bak lamper før, er det ikke slik at dette ikke går rett på uten noe modifisering av kontakter? Hvor mange mm er de senkefjærene du har montert? vurderer 30mm fjærer og nye lamper selv til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Byttet lamper på 523'n også ja, man må borre opp nye hull til 2 av skruene da de sitter på andre plasser, pluss at man må koble opp en modul for at celis-stripene skal fungere, men alt følger med i ombyggingssett fra koed Har senket 35mm foran, ingenting bak, men har blitt en pen nøytral høyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Byttet lamper på 523'n også ja, man må borre opp nye hull til 2 av skruene da de sitter på andre plasser, pluss at man må koble opp en modul for at celis-stripene skal fungere, men alt følger med i ombyggingssett fra koed Har senket 35mm foran, ingenting bak, men har blitt en pen nøytral høyde Får man bokser for å få baklyktene riktig til turing??? Det har ikke jeg funnet så mine flimrer litt samt att det lyser at pærene er ryki:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 uvisst :S men hør med koed jeg skal ikke ha noe flimring eller feilmeldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Det er da vel de samme boksene til touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Byttet lamper på 523'n også ja, man må borre opp nye hull til 2 av skruene da de sitter på andre plasser, pluss at man må koble opp en modul for at celis-stripene skal fungere, men alt følger med i ombyggingssett fra koed Har senket 35mm foran, ingenting bak, men har blitt en pen nøytral høyde Sweet!! Fikk bare linka til bilde, men du ser sikker, det er dette settet du kjøpte? https://www.koed.no/functions/billede.a ... .jpg&map=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Kjøpte disse delene: Facelift ombyggingssett front: sle39fl2000ux Facelift ombyggingssett bak:2vp−008−272−861 Finner de ikke i katalogen deres men :S men ser ut som det er det du har bilde av ja Edit: ser at det siste delenr ikke finnes lenger, men det er det du linker til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Har hvite blink bak allerede, så venter med det Grunnen til at jeg byttet akkurat nå var fordi jeg var lei av dårlig lys i de gamle lampene, de var matte og hadde mye dugg Men ja, det kommer facelift baklamper også Fin plan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Byttet lamper på 523'n også ja, man må borre opp nye hull til 2 av skruene da de sitter på andre plasser, pluss at man må koble opp en modul for at celis-stripene skal fungere, men alt følger med i ombyggingssett fra koed Har senket 35mm foran, ingenting bak, men har blitt en pen nøytral høyde Får man bokser for å få baklyktene riktig til turing??? Det har ikke jeg funnet så mine flimrer litt samt att det lyser at pærene er ryki:-) Sjekk delenr www1651 hos koed, der er det en egen boks, ikke samme som til sedan. denne pluss koding så skal det fungere optimalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå