Gå til innhold

Tzunami's e39 touring *Solgt*

Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Hei tzunami, fikk du ikke PM`en min angående gruppekjøp av coilovers til E39 M5 ? (andre E39`er også..) ?? 3600,- inkl frakt for FK Highsport understell :D

w00t! billig.......

Ble bra med facelift lyktene jaa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aah, tørre veier og sol, savner det!! hadde lånt meg verkstedsskilter til m5'n tvert!!

savner helt sykt å kjøre lav og stiv bil med store felger :P

Eg kunne ikke vert mere enig i det savne der !! :D

Kjørte a4'n til en kamerat, som er over gjennomsnittet lav og stiv, og fy flate så digg det var! :P

Det hjalp stort med faceliftlykter!

Faktisk ganske kledelig med sorte nyrer også, selvom jeg er "motstander" av det.

Har du fått justert lyktene så de flukter med panser/skjermer?

Har ikke justert mer etter bildene ble tatt, men skal jobbe litt baki der med US blink osv, så skal gå over og sjekke at alt sitter 100% perfekt ;)

:applause:

Takk! Hjalp med faceliftlamper :D

Hei tzunami, fikk du ikke PM`en min angående gruppekjøp av coilovers til E39 M5 ? (andre E39`er også..) ?? 3600,- inkl frakt for FK Highsport understell :D

Fikk pm'n din ja, men glemte å svare :o Jeg er nok ikke interessert da jeg har planer for understell på både denne og m5'n, men takk som spør! :D

w00t! billig.......

Ble bra med facelift lyktene jaa :D

Ble betraktelig nyere utseendemessig nå ja! :D får se om jeg kan lage et før/etter-bilde, med plastidip, faceliftnyrer og lamper ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hvite blink bak allerede, så venter med det ;)

Grunnen til at jeg byttet akkurat nå var fordi jeg var lei av dårlig lys i de gamle lampene, de var matte og hadde mye dugg ;) Men ja, det kommer facelift baklamper også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet lamper på 523'n også ja, man må borre opp nye hull til 2 av skruene da de sitter på andre plasser, pluss at man må koble opp en modul for at celis-stripene skal fungere, men alt følger med i ombyggingssett fra koed ;)

Har senket 35mm foran, ingenting bak, men har blitt en pen nøytral høyde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet lamper på 523'n også ja, man må borre opp nye hull til 2 av skruene da de sitter på andre plasser, pluss at man må koble opp en modul for at celis-stripene skal fungere, men alt følger med i ombyggingssett fra koed ;)

Får man bokser for å få baklyktene riktig til turing??? Det har ikke jeg funnet så mine flimrer litt samt att det lyser at pærene er ryki:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweet!! Fikk bare linka til bilde, men du ser sikker, det er dette settet du kjøpte? https://www.koed.no/functions/billede.a ... .jpg&map=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte disse delene:

Facelift ombyggingssett front: sle39fl2000ux

Facelift ombyggingssett bak:2vp−008−272−861

Finner de ikke i katalogen deres men :S men ser ut som det er det du har bilde av ja ;)

Edit: ser at det siste delenr ikke finnes lenger, men det er det du linker til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hvite blink bak allerede, så venter med det ;)

Grunnen til at jeg byttet akkurat nå var fordi jeg var lei av dårlig lys i de gamle lampene, de var matte og hadde mye dugg ;) Men ja, det kommer facelift baklamper også :D

Fin plan! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man bokser for å få baklyktene riktig til turing??? Det har ikke jeg funnet så mine flimrer litt samt att det lyser at pærene er ryki:-)

Sjekk delenr www1651 hos koed, der er det en egen boks, ikke samme som til sedan.

denne pluss koding så skal det fungere optimalt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...