Tzunami Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Vil ikke ha så de flippes opp ved låsing nei, for det ser jo egentlig ikke ut, hvordan de flippes opp! så er bare for å få funksjonen Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Du sier noe, bilen ser jo bare rar ut når de er flippa. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Nok en "julaften", og nå mangler jeg vel bare dekk, eksos+ så er alt klart Pakketid! Hva skjuler seg i pakke #1? Lister! Ja vet det står M5, skal få gjort noe med det, det er forbeholdt den andre Pakke #2 Nyrer! Og hva skjuler seg inni pakke #3? En ny eske! Åjadda! enda mere coilovers! og denne gangen til touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Blir jo rene godteposen den bilen her da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Hehe, dette blir gøy! Snakk om totalforvandling av diesel-dyret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Ja, 523'n fikk ting litt og litt, men nå tenkte jeg å ta alt samtidig, KABÆÆÆM!! så er dieseldyret blitt helt forandret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Kan få lov til å kjøpe litt deler til min også..... Dette her blir rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Når denne er "ferdig" så blir det nok rolig en god stund tror jeg, pengesparing og regningsbetaling osv:p samt litt småferier må man jo ta:p men da blir det stram økonomi iforhold til bilene desverre:p Ja, må jo holde stilen oppe fra ifjor! Tittet på bilder av 523'n, og fyy som jeg savner den!! Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Hehe ja, 523en din var grom.. Inspirasjon til tusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Thx;) er god inspirasjon for meg på begge bilene også, oppnå like tøffe biler igjen, selv om lite vil overgå den, for min del:p Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Hele bilen Serr? Imola da eller, mente jeg leste ett sted du ønsket deg Imola E39 touring? Tipper matt blå jeg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Hele bilen Serr? Imola da eller, mente jeg leste ett sted du ønsket deg Imola E39 touring? Tipper matt blå jeg:-) Bare ikke matt sort, forferdelig kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Frozen Grey wrap.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Frozen blue wrap, og høyglans shadowline! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Marrakech tror jeg kan kle e39... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå