Mattae Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 kledde bilen bra dem men slenger meg og på at dem var litt mørke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Ser dritbra ut, men enig i at senteret er litt for mørkt!Hva har skjedd rett over jekkfeste på kanalen? Takk småirriterende at de ble så mørke, så da må jeg evt demontere og lakke opp igjen, og det er ork Bilen falt ned fra org-jekken, så ble noen riper, men har sparklet og pusset, mangler bare å legge folie igjen kledde bilen bra dem men slenger meg og på at dem var litt mørke Takk for det skal prøve meg litt mer frem med spacere, og evt ny lakk på sentrene, så får vi se om jeg blir fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Ble bra.. Synes fargen så bra ut til bilen jeg.. Behold det sånn !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.N Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Digger den frossene matt-blå folien! ser one of a kind ut, nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 fyfaen å digg felgane var jævli fine, men kunne muligens vert en tanke lysere ja? likte de sånn og jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Jeg gjentar meg selv hele tiden, føler jeg, for dette er bare veldig pent! Synes egentlig det passa bra med såpass mørkt senter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Nice med di hjula! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 fargen var ikke så ille den, men fyttikatta så mye bedre det passa med 18":D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Behold 18"!! Ser så mye mye bedre ut.. Digget fargen også jeg, veldig cleant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Må si meg enig med gjengen her Ble meeeget pent med 18" concave en de du kom med på treffet hihihhi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Likte de 18" concave jeg, like helhelten med de felgene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 2 flotte biler du har Gromme felger på M5`n Savner de litt..ta godt vare på de inntill jeg krever å kjøpe de tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Takk for det folkens! godt noen flere enn meg liker det Kanskje jeg skal la de være antrazit litt til da, kanskje det vokser på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Nomnomnom! Mye penere med 18" Syns ikke fargen var for mørk til fargen på bilen, passet bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå