Tzunami Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 Takk for det HF Hva skjer her montro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 Har handlet en liten (stor) haug med rør osv til motering av større intercooler, og kommet et godt stykke på vei allerede blir ferdig i morgen tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Jeg trodde du skulle vaske på baksiden av frontfanger Men dette blir bra, du får legge ut hvordan det påvirker kraften Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Et par bilder fra helgen, merker jeg har fått nok av å skru for en stund... Vil kun kjøre nå Bare et par småting som venter, får se om jeg får orden på det iløpet av uken Må også gå over hele det nye trykkrørsystemet, suser noe i front, håper jeg får det i orden før GS Bud er på tapetet til helgen. Tar sin tid når man skal hjelpe flere på en gang rens/bytte av dynamo på en Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Hvorfor i alle dager ha den gedigne tauekroken der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Den ble montert for å se, og så har den bare ikke blitt tatt av igjen mulig den forblir, mulig den tas av, time will show Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Den ble montert for å se, og så har den bare ikke blitt tatt av igjen mulig den forblir, mulig den tas av, time will show :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 haha ikke innertier hos deg heller Maxi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Syns det var fett jeg.. Hva med å lakke den i samme farge som felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 den stikker litt for langt ut, så får se hva jeg gjør men orker ikke å lakkere den i felgenes farge, er lei av å styre og ordne luftet m5'n i helgen, og det var så deilig å bare kjøre! sprøtt til "comfort" det er i den også, mtp coilovers og 20", men sitter så godt i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Nei, langt i fra desverre... Fronten til E39 passer et clean utseende og ikkje ein "Tow <---" JDM drift lignende greie! Men det er bare min mening! Heldigvis er folk forskjellige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Har hatt disse stripene liggende i flere måneder, så kanskje på tide å få dem på! Mens m5'n fikk noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Fått justert inn høyde og spacet ut nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Planen er å gjøre det i morgen skal gå over bilen litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Begge bilene kledde godt stripene sine nice touch! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå