adne95 Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 peeent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Fine biler! Eg er litt nysgjerrig på kossen du har gjort med hjulbrønnen/endestussen bak på høgra side. Tok du et skikkelig manne kapp utav den og vinkla det rundt M5 stussen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 Jeg hentet et bagasjeromsgulv fra en m5 og byttet ut hele delen da får du med oppheng osv til eksosen, som også er org m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Jeg hentet et bagasjeromsgulv fra en m5 og byttet ut hele delen da får du med oppheng osv til eksosen, som også er org m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Ja, jeg lander på gardermoen kl 11.17 på lørdag ifølge flybilletten. Bare sånn at du veit det Så om du er i nærheten rundt 11-halv 12 så hadde det vært ypperlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Feteste touringen! Hvordan har du ordna de stripene på nyrene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Feteste touringen! Hvordan har du ordna de stripene på nyrene? Er vel en liten stripe med folie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Menne... M5'n hen a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Feteste touringen! Hvordan har du ordna de stripene på nyrene? http://www.bmwsticker.com/BMW-M-Colored ... ecals.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Peent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvobrage Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Kor mykje brukar ein sånn bil på mila? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Ser jeg har glemt å svare litt i tråden her, bilen er nå overlevert ny eier. Håper han blir fornøyd med bilen, like fornøyd som jeg har vært med den! Får slenge med et bilde av bilen idet den kjørte avgårde noe spesiel fargekombo vil jeg påstå Feteste touringen! Hvordan har du ordna de stripene på nyrene? Takk for det er folie, som e24bimmer628csi under skriver (damn du har langt nick e24..! ) Feteste touringen! Hvordan har du ordna de stripene på nyrene? Er vel en liten stripe med folie! Stemmer godt det nice! Takktakk Menne... M5'n hen a? M5'n lever godt den prøver å få solgt 20" nå for å finansiere innkjøp av litt mer dekk og felger, dvs jeg har kjøpt allerede, så hadde ikke blitt lei meg om noen hentet 20" såklart mot litt cash Peent Thx mister! Kor mykje brukar ein sånn bil på mila? Den bruker helt ned i 0.55 hvis jeg husker riktig, på langkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Trist så se denne forsvinne, men da kan du bruke mere penger på M5!! Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Nåkk en bil som blei helt gull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå