thbrekke Skrevet Oktober 7, 2012 Skrevet Oktober 7, 2012 Å sammenligne deler er vel noe alle gjør. Om du skulle montert sammen en motor, og dreit i å måle, og hadde fått rådebank, f.eks. Hvem er idioten da? du som ikke fikk til å gjøre det som det skal /måle etc, eller deleleverandøren. På deler fra biltema tilogmed står det: Kontroller at den nye delen er identisk med den gamle!!!!Koed kommer jeg ikke til å slutte handle av uansett +1 Syns koed er en kjempeside, som regel litt lavere i pris enn andre nettbutikker her i Norge på BMW deler og veldig serriøse å handle av. Dersom en oppdager feil eller lurer på noe, er de svært behjelplige. Dette er nå min mening. Kommer heller ikke til å slutte å handle av de!
mspec Skrevet Oktober 7, 2012 Skrevet Oktober 7, 2012 har egenetlig kun hatt positive erfaringer med koed bortsett fra siste kjøp! bremseskiver+klosser. Klossene er gulle god,men støver litt som allerede er nevnt her. Skivene ble det kast i etter ca. 1 mnd med normal bruk. Koed sitt svar på dette var at jeg kunne sende de i retur slik at de kunne undersøke de nærmere.Skulle jeg kjøre uten bremseskiver i mellomtiden da eller??! Kjøpte nye fra en annen plass..
Mexos Skrevet Oktober 7, 2012 Skrevet Oktober 7, 2012 har egenetlig kun hatt positive erfaringer med koed bortsett fra siste kjøp! bremseskiver+klosser.Klossene er gulle god,men støver litt som allerede er nevnt her. Skivene ble det kast i etter ca. 1 mnd med normal bruk. Koed sitt svar på dette var at jeg kunne sende de i retur slik at de kunne undersøke de nærmere.Skulle jeg kjøre uten bremseskiver i mellomtiden da eller??! Kjøpte nye fra en annen plass.. Syns det var et ryddig og ordentlig svar jeg. De trenger jo delene for å reklamere opp mot produsent. En useriøs butikk kunne gjort det enkelt og klaget på feil bruk av deg. Er meget fornøyd med Koed sin Service. Aner ikke hvor mange tusen jeg har lagt igjen hos de, men det er mange, og jeg er like fornøyd hver gang jeg får pakke.
mspec Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 jo han nevnte jo at det kan være flere grunner til at det var blitt kast,bla. kjørestil. En slik del blir jo håpløst å reklamere på i og med at bilen må stå til de har mottatt skivene,undersøkt de,og evt sender nye skiver, og tilslutt til man mottar de.Jeg gidder ihvertfall ikke å busse i 1mnd pga noen bremseskiver Det jeg hadde ønsket var nye skiver mens de reklamerte mot produsent med mine skiver.
///MoePower Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 Har nå fått 2 pakker fra koed etter at denne tråden ble opprettet. Er som vanlig kjempefornøyd både med de uoriginale og de originale delene jeg har fått.
Muztang289 Skrevet Oktober 12, 2012 Skrevet Oktober 12, 2012 Har nylig bestilt deler for 21 tusen hos Koed, har fått snakket meg litt rabatter pga. stort innkjøp, GS skulle ha 37 tusen kroner for akuratt de samme delene ( uorg. ) og hos GS har jeg minimum 20% rabatt og mer på enkelte ting.. Dette er ingenting å tenke på for min del når det er snakk om ca 16 tusen billigere! Jeg har bestilt mye ifra Koed før dette kjøpet også og har aldri opplevd å få varer som er feil eller skadet enda, om dette skjer tar jeg det med et smil da det er mennesker som står å pakker dette og vi kan gjøre feil. Tviler ikke et sekund på at Koed vil være vrange med å sende nye deler.
Lars89 Skrevet Oktober 13, 2012 Skrevet Oktober 13, 2012 Har handla mye på Koed. Flere titusener opp igjennom. Eneste innvendingen jeg har mot de er at noen av de brukte delene rett og slett er søppel og ikke burde blitt forsøkr solgt (har kun kjøpt varer med kvalitet a) Men dette opplever man jo hvis man kjøper fra andre vrakhandlere og private også så de er ikke alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå