jsjsev Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Husk det første bilde i topicen ser heller ut som ene lys-pæra til displayet har gått (er 2 for å lyse opp panelet), gikk på min for noen måneder siden bytta ut alle like greit og lyse like bra igjen uten noen døde piksler..
Alpejohn Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 jsjsev skrev: Husk det første bilde i topicen ser heller ut som ene lys-pæra til displayet har gått (er 2 for å lyse opp panelet), gikk på min for noen måneder siden bytta ut alle like greit og lyse like bra igjen uten noen døde piksler.. Er ikke det led pærer her da? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Otis Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 Bare glødepærer til instrumentpanelet ja. 5 stk.
jojr Skrevet September 26, 2012 Forfatter Skrevet September 26, 2012 jsjsev skrev: Husk det første bilde i topicen ser heller ut som ene lys-pæra til displayet har gått (er 2 for å lyse opp panelet), gikk på min for noen måneder siden bytta ut alle like greit og lyse like bra igjen uten noen døde piksler.. Her ser du lyset på høyre side er borte, men også pixler i første null på trippteller og r i nrk. Så det er vel begge deler på denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå