tommyheimberg Skrevet Oktober 17, 2012 Skrevet Oktober 17, 2012 Pysjj, bare å slette et par av de gamle XXX-filmene dine det - så har du bildeplass i massevis Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
joachim sørlie Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2012 da har jeg fått slettet litt og fått inn neon RÆVA ( ) mobilbilder.. fikk jo retta litt på rumpa her for en stund siden, litt finjobbing der nå så blir den helt gull satt på hvite speedoskiver, så de tok jeg av igjen de er til salgs! satt inn sparco ratt, ble mye bedre med org speedo igjen fjernet også vingen og solgte den, ikke helt min stil tatt fra hverandre fronten og driver og pusser ned den, snaaaart ferdig og etter en liten økt i går fikk jeg demontert alt rundt motor, ledningsnett osv.. så da gikk toppen av veldig greit demonterte toppen også, idag blir den renset helt og bytta ventiltetninger og kanskje satt sammen igjen, får se om jeg får tid.. lekse dirtt!! byttet også bunnpanne det var alt for denne gangen, beklager bildene igjen..
Turbo-HF Skrevet Oktober 17, 2012 Skrevet Oktober 17, 2012 Liker fremgangen, og de bildene er jo (tross alt) bedre enn ingen bilder! Stå på, blir bra, dette her!
joachim sørlie Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2012 Haha, skal vise dere bilde av den knuste mobilen min siden alle klager på dårlige bilder..
Pedi Skrevet Oktober 17, 2012 Skrevet Oktober 17, 2012 Nice update, dette var jo morro å se. Gleder meg til å se bilder av når du monterer sammen motoren igjen...
joachim sørlie Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2012 hehe, det var det da.. tok ut fjørene i går, og fant ut at toppen ikke kan brukes. noe jeg hadde sett for meg, så jeg må ha en ny topp.. arg men fikk vært på GS og kjøpt alt som skal til for og sette det sammen igjen da, så jeg har alt, untatt selve toppen. jeg kommer til og bruke innmaten fra den "gamle" og sette det over i ny ny blir kanskje hentet i morgen
Spiff Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Haha, skal vise dere bilde av den knuste mobilen min siden alle klager på dårlige bilder.. så bruk orntlig kamera da, slappe mann hvordan går det med lappen da?
joachim sørlie Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2012 tiltak og ta med det ut, glemmer det hele tiden og ja, går vell engang det
Turbo-HF Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Stå på! *Oppmuntringspost!* Går fremover med bilene våre, iallfall!
joachim sørlie Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 heyhå vet ikke hva jeg skal kalle feilen engang jeg? men jeg vet hvertfall at det var mer enn kun dårlig ventil tetning på syl 3 som jeg fikk beskjed om ved kjøp av motor.. toppen er jo porta, kaaaaanskje litt vell mye? jeg stussa litt på det, for alle andre innsugskamrene var svarte, men der det var sveisa var den helt ren.. her ser dere at det var sveisa, også hadde det blitt sprekker øverst på sveisen, så de har tetta det med noe svart som dere ser på forrige bilde. men nok grining! var i kongsvinger og kjøpte ny topp av HypeTraxX her på forumet, super hyggelig kar! fikk rensa den for olje og drit, ble litt bedre fikk også bort all koks og drit som var under og, så den ble helt ren der og! smelte også på ventil tetningene før jeg dro ut så i morgen må jeg stikke og kjøpte slipepasta til ventilene så de blir helt smude de og.. så er det vell bare og montere ting sammen igjen så kanskje det kan ligne en motor igjen snart og
///MoePower Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 Så rimelig amatørportet ut den gamle toppen din..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå