Tzunami Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Da har jeg endelig kjøpt drømmebilen min, e39 M5!Har vært en lang kjøretur, men kunne lett kjørt dobbelt så langt, for det er virkelig verdt det!!Sitter på hotellrommet og koser meg med tanken på bilen som står like utenfor hotellvinduet, og gleder meg helt syykt til hjemturen!! Får komme sterkere tilbake med info og bilder, så får dere kose dere med dette enn så lenge janii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy89 Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Gratulerer med kjøp av drømmebil:) følger med på denne her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Gratulerer med nyyydelig M5, nesten litt synd at denne skal bli donorbil.. Men ser fram til flere bilder av denne skjønnheten Hvordan er felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Spent på interiørbilder jeg. Synd det ikke er farge på bilen, men gjør jo ikke mye siden det blir donor. Tøøøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Absolutt en drømmebil ja! Må være en ubeskrivelig god følelse å skrive under en kjøpskontrakt hvor det står kjøretøy: M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Gratulerer så mye, Joachim! Det blir spennende å se hva som skjer med denne, men... donorbil..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 aj! spenennde med ///M gleder meg til å se hvordan dette utvikler seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 kanskje jeg er helt på jordet.. men tror ikke denne skal være donorbil?, syns jeg leste en plass att denne skulle momses og tolles inn å få skilt?, rett meg om jeg er helt på jordet . nydeli9g bil!, gratulere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Jeg har nå lest at Tzunami skal hente M5 og kjøpe seg en billig E39 i Norge, og bygge om. Og bruke denne som donor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Synd å hugge drømmebilen da. Håper det ikke stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 Takk for det folkens! jeg er helt i ekstase nå! tror ikke jeg får sove på en god stund så blir hard kjøretur hjemover i morgen Jeg har desverre ikke penger til å betale engangsavgift på denne, så blir nok å flytte over alle deler på et norsk chassi ja, men samtidig lakke opp og sjekke at alt er 100% Det er VELDIG gøy å kunne skrive under på kontrakt hvor det står M5 ja at jeg samtidig tømmer kontoen er liksom "greit" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 +5 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Har du sjekket opp med alternativ fortolling? Kan være mye å spare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 Har sjekket opp ja, og ender på ca 200 000,- pluss bil, så er for dyrt for meg desverre :/ da ville den ikke kommet på skilter før 2014 tidligst :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå