Gå til innhold

Tzunami's e39 ///M5 ESS *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Da var kompressor ferdig montert, mangler kun kabel til lmm, og å få tilsendt ny software :) skal montere svinghjul igjen i morgen tenker jeg, samt spacere og camberkit foran, så er det bare å vente på nye lamellen! da blir det prøvetur :D kjøpt litt lakk til felger, og har litt smått liggende på posten nå :) nærmer meg kjøreklar! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har man skrudd litt mer :) fått på svinghjulet, tightet med locktite, eller skruesikring som würth kaller det:p og montert camberkit og spacere :) nå står bilen med fronten i lufta igjen, klar for lamell! Bare å vente på posten-_-

Noen som ser feilen på bildet under? Dette er skruene som følger med camberplata, og såklart så skal jeg ha den største som det bare var en av :s

Flaks for meg så hadde jeg en liggende fra touringen :)

Postet bilde

Slik står den nå

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Hvordan det ser ut med camberkittet ovenifra, har blitt bedre enn det forrige kittet jeg hadde :)

Postet bilde

Unnenifra

Postet bilde

Også endelig fått byttet slitasjevarsleren etter jeg byttet klosser på e30meet i fjor, var på tide! Haha :P Da er det ikke noe varsler i instrumentet lenger :)

Postet bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Ikke sett den i tråden jeg. Sjekka den opp selv på nett.

 

Skjønte ikke hvordan du klarte å sjekke det, men skjønte jo med bmwchris sin kommentar at man bare siste siffere i chassi :P

 

Blir bra dette Joachim! Vin nr står jo på dempertårnet på bilde

 

Takk mister! :)

Stemmer det, tenkte ikke på det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...