Gå til innhold

Tzunami's e39 ///M5 ESS *solgt*

Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Han skal sikkert lage noe super duper ultra über sjeldent så brenne fargekartet og slette alle spor av blanding og maling etter lakk er på bil! :lol:

Vertfall slik eg får inntrykk av! :D

Edit: Kverna mahogni blanda med gull flak med et utdød dyr sitt blod og to, klodenst sjeldenste bindemiddel, og 8 stats hemmligheter! :lol:;) Slik at han er absolutt 130% sikker på at han er alene om fargen! No offence, måtte bare... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha:p du er ikke sann maxi :lol:

Er ikke noe så ultramegasjeldent, liker bare å holde ting litt hemmelig til det er fast bestemt og ingen vei tilbake;)

Rotiorm er ikke galt, men liker ikke de mest standardfelgene, de passer ikke E39 etter min mening;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Us-blink er kodet opp, lettere på facelift-bil vettu;)

Har ikke bestemt meg for noe farge enda, så jeg har ikke så mye å hinte mot enda:p den blå er ikke BMW-farge nei, men det blir nok ikke blått uansett tror jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heyheyhey muztang! :P er da ikke såå ille:p og jeg er ikke såå ille som maxi skal ha det til, selv om det virker som han virkelig har noe imot meg nå :lol:

Jeg har bare ingen anelse om hvilken farge det blir, er mange BMW-farger jeg gjerne skulle hatt den i, brun, blå, svart, rød, babyblå osv, og har flere nyanser i alle fargene som jeg tenker på, men ser ikke grunn til å slenge ut en farge, for så å ombestemme meg om et par dager;) kommer til å forandre mening maange ganger før det nærmer seg lakkering;)

Sleit lenge med 523'n også, og hadde egentlig bestemt meg for å beholde org-fargen på den, inntil et par timer før levering, så jeg vet hvor vanskelig det er å bestemme seg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikkje lov å lakkere den brun, det er faen ikkje pent på E39 !! :P

Alpinewhite eller ka den heite er jo ikkje so galen? ;)

Uansett ka du bestemmer deg for (sålenge det ikkje blir brun, gul eller annet hippiesprøtt) så trur eg at dette blir helrått! til våren du har planer om å lakkere eller blir det nå i vinter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E39 er pent i marrakech, og i bronse-fargen jeg aldri husker navnet på:P men det er nå meg;) har fått streng beskjed fra frøkna om at den IKKE skal lakkeres bæsjebrun thou:p

Men lakkering blir etter at den er vist og engangsavgifta regnet ut, for har som muztang har nevnt litt sig og "sliten" lakk, pluss at jeg har en sprekk i bakfangern som må fikses, det pluss annet småtteri jeg finner som må fikses før den er i god stand kan jeg bruke for å få ned alternativ beregning av engangsavgifta;) men så lenge det er tatt så skal muztang få hjelpe meg med demontering og lakkering i kriker og kroker! :D

Kommer samtidig til å ha ut motor og girkasse tenker jeg, for å kunne lakkere lettere i motorrom, pluss kontroll/utskiftning av foringer, slitedeler og clutch;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...