LasseEllingsen Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Er så deilig den der PenguiN! Hvilken farge skal du ha på den da mr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Thx dragen;) Lasse: usikker, men blir nok hemmelig til jeg har fersk lakk på bilen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Hva er feil med Rotiform, egentlig? Har trua på dette her, mister! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Han skal sikkert lage noe super duper ultra über sjeldent så brenne fargekartet og slette alle spor av blanding og maling etter lakk er på bil! Vertfall slik eg får inntrykk av! Edit: Kverna mahogni blanda med gull flak med et utdød dyr sitt blod og to, klodenst sjeldenste bindemiddel, og 8 stats hemmligheter! Slik at han er absolutt 130% sikker på at han er alene om fargen! No offence, måtte bare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Haha:p du er ikke sann maxi Er ikke noe så ultramegasjeldent, liker bare å holde ting litt hemmelig til det er fast bestemt og ingen vei tilbake;) Rotiorm er ikke galt, men liker ikke de mest standardfelgene, de passer ikke E39 etter min mening;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Rotiorm er ikke galt, men liker ikke de mest standardfelgene, de passer ikke E39 etter min mening;) Det er jeg helt enig i! Blir moro å se hva du har liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 hvordan fiksa du us blink? har du kobla inn en modul eller kobla inn ekstra parklys pære? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Bestemt deg for den blå fargen? Er det BMW farge? Skjønner du ikke kommer til å fortelle hvilken farge det er, men noen hint må du gi jo gi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Sinnsykt rart at jeg ikke har sett denne tråden enda, gratulerer med GROM bil Ikke du heller? får følge med videre da tror dette blir gromt med tiden! Selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Us-blink er kodet opp, lettere på facelift-bil vettu;) Har ikke bestemt meg for noe farge enda, så jeg har ikke så mye å hinte mot enda:p den blå er ikke BMW-farge nei, men det blir nok ikke blått uansett tror jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 lasselingsen, den er helt lik min, men min har selvfølgelig ikke rotet vekk M5 merkene på sidelistene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Hahaha! Maxi fikk meg til å le godt.. Beskrev Tzunami bra.. Jeg håper virkelig at bilen blir...... den fargen som vi snakket om igår, du vet like godt som meg at det vil få et rått stuk, med mange av planene du har for bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Heyheyhey muztang! er da ikke såå ille:p og jeg er ikke såå ille som maxi skal ha det til, selv om det virker som han virkelig har noe imot meg nå Jeg har bare ingen anelse om hvilken farge det blir, er mange BMW-farger jeg gjerne skulle hatt den i, brun, blå, svart, rød, babyblå osv, og har flere nyanser i alle fargene som jeg tenker på, men ser ikke grunn til å slenge ut en farge, for så å ombestemme meg om et par dager;) kommer til å forandre mening maange ganger før det nærmer seg lakkering;) Sleit lenge med 523'n også, og hadde egentlig bestemt meg for å beholde org-fargen på den, inntil et par timer før levering, så jeg vet hvor vanskelig det er å bestemme seg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Du får ikkje lov å lakkere den brun, det er faen ikkje pent på E39 !! Alpinewhite eller ka den heite er jo ikkje so galen? Uansett ka du bestemmer deg for (sålenge det ikkje blir brun, gul eller annet hippiesprøtt) så trur eg at dette blir helrått! til våren du har planer om å lakkere eller blir det nå i vinter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 E39 er pent i marrakech, og i bronse-fargen jeg aldri husker navnet på men det er nå meg;) har fått streng beskjed fra frøkna om at den IKKE skal lakkeres bæsjebrun thou:p Men lakkering blir etter at den er vist og engangsavgifta regnet ut, for har som muztang har nevnt litt sig og "sliten" lakk, pluss at jeg har en sprekk i bakfangern som må fikses, det pluss annet småtteri jeg finner som må fikses før den er i god stand kan jeg bruke for å få ned alternativ beregning av engangsavgifta;) men så lenge det er tatt så skal muztang få hjelpe meg med demontering og lakkering i kriker og kroker! Kommer samtidig til å ha ut motor og girkasse tenker jeg, for å kunne lakkere lettere i motorrom, pluss kontroll/utskiftning av foringer, slitedeler og clutch;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå