Gå til innhold

Tror jeg har bestemt meg for F31...

BMWBølla
 Share

Hvilken farge ville du valgt på en F31 med M Sport?  

63 stemmer

1. 1. Hvilken farge ville du valgt på en F31 med M Sport?

• Estoril Blå II
      45
    • Alpinhvit
      12
    • Glaciersølv
      5
    • Safirsort
      2

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Svart.. enklest den dagen du skal selge :)

Jeg har aldri forstått det der med å handle noe for det selger "best". Er det ikke til seg selv man handler?

Jeg stemte forøvrig på Estoril-blå, nydelig farge. :)

For min sin del tenker jeg masse på hva som selger når jeg kjøper bil.

Hva dere andre gjør spiller ingen rolle for meg :) Bilselgere flest sier svart selger best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri forstått det der med å handle noe for det selger "best". Er det ikke til seg selv man handler?

Kunne ikke sagt det bedre selv.

Du kjøper jo bilen slik DU vil ha den og ikke eier nr. 2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke sagt det bedre selv.

Du kjøper jo bilen slik DU vil ha den og ikke eier nr. 2?

samtidig så taper du mindre hvis du velger noe annet en rosa eller andre spesielle farger. Derfor synes nordmenn at sølv og sort er lurt. Jeg vet det er kjedelig, men sånn er det blitt.

Tilbake til farge så er estroill en fantastisk farge, jeg hadde valgt mineral grå, men det er meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det sikkert, men synd at det ikke finnes oppnåelige 6'ere lenger da :(

Ja det er for å si det mildt jævlig synd og blandt de største feila BMW har gjort synes jeg, de kunne i de minste ha fått til en 325i med f eks en to liters Rekkesekser med turbo. Med all den kunnskapen BMW har om motorer så hadde de absolutt kunne fått til det med respektable ytelser og forbruk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det sikkert, men synd at det ikke finnes oppnåelige 6'ere lenger da :(

Ja det er for å si det mildt jævlig synd og blandt de største feila BMW har gjort synes jeg, de kunne i de minste ha fått til en 325i med f eks en to liters Rekkesekser med turbo. Med all den kunnskapen BMW har om motorer så hadde de absolutt kunne fått til det med respektable ytelser og forbruk :)

Enig, de kunne gjerne hatt en litt "snill" 6´er..

Ellers heller jeg mest mot Estoril idag, men igår var hvit fargen, haha :)

Sort og sølv er nå ut for min del, liker ikke de like godt på bildene jeg har sett så langt med M-sport..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Le Mans blå e90 eier trodde jeg at estoril blå skulle bli bra, og den ser bra ut på de fleste bilder.

Men det var helt til jeg så en estoril blå f20, synes den var altfor bleik/blass/lys.

Så jeg stemme hvit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitt er jo veldig lekkert :)

Ang firer med turbo kontra sekser så går jo firer med turbo mye bedre. Fks 320 sekser m54 etc motor er jo så veldig treg og seig etter min mening kontra fks A4 2,0 turbo.

Nesten så min Toyota carina e med to liter og 130 hk føles sprekere ! Ihvertfall sammenlignet med m50b20.

Men ja sekser er jo det BMW er. Men firer med turbo og 184 hk som sikkert lett kan tunes til godt over 200 hk, er for min del mye mer motor for pengene i en 320i kontra en seig sekser.

Må for min del opp i 3 liter sekser, eller ihvertfall 2,5 liter før det går greit og da koster det jo skjorta. Så på mange måter liker jeg di nye firerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitt er jo veldig lekkert :)

Ang firer med turbo kontra sekser så går jo firer med turbo mye bedre. Fks 320 sekser m54 etc motor er jo så veldig treg og seig etter min mening kontra fks A4 2,0 turbo.

Nesten så min Toyota carina e med to liter og 130 hk føles sprekere ! Ihvertfall sammenlignet med m50b20.

Men ja sekser er jo det BMW er. Men firer med turbo og 184 hk som sikkert lett kan tunes til godt over 200 hk, er for min del mye mer motor for pengene i en 320i kontra en seig sekser.

Må for min del opp i 3 liter sekser, eller ihvertfall 2,5 liter før det går greit og da koster det jo skjorta. Så på mange måter liker jeg di nye firerne.

Ja, men er noe helt egent med 6er lyden i BMW, og den skal være der etter min mening! Med dagens motorer tror jeg ikke de hadde hatt problemer med å få til en 184 hesters 2.0 sekser uten turbo. 2.5 med en 230-240 osv osv.

Er litt skuffa av at BMW har gått bort fra sekser, men heller utnytter turboen. Synes å ha hørt en uttalelse fra BMW fra en tid tilbake at de ikke ville bruke turbo på sine biler. Har alltid vært imponert over BMW som har laget ville suge 6-ere i M-bilene sine, til tross for at "alle" konkurentene har tatt "snarveien" med turbo.

Men..men. Tiden går jo framover. Er samme greia med Volvo som kaller bilene sine T5, selv om dem også er 4-sylindra.

Ellers er det sikkert gode biler med kjempemotorer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...