Gå til innhold

Turbo-HF's BMW E30 ///320i Prosjekt - Solgt! 23/11-'12

Turbo-HF
 Share

Anbefalte innlegg

Byr 5000 for alt jeg da, kan hente idag.

du kan ikke vere mindre seriøs?

nå vet jeg ikke hva som ble beralt men tror det er mer en 5 lapper..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Bryr meg ikke hvor mye som ble betalt, jeg har bydd det jeg mener den er verdt som den er nå.

Etter lakkeringen ble jeg litt usikker på om jeg vil gi 5000,- :-)

Takk for at du takserer og vurderer min ArtCar! ;) Så lenge du mener €uro, så?! ;)

+1 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byr 5000 for alt jeg da, kan hente idag.

Bryr meg ikke hvor mye som ble betalt, jeg har bydd det jeg mener den er verdt som den er nå.

Etter lakkeringen ble jeg litt usikker på om jeg vil gi 5000,- :-)

Takk for at du takserer og vurderer min ArtCar! ;) Så lenge du mener €uro, så?! ;)

+1 ;)

Takk, Rani, hehe! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere detaljer lagt på plass, venter på den nye tenningslåsen og de nye luftegitterene til ventilasjonen under ruten, der disse er. Gøy å prøve å se. Noen som har "ny" låsesylinder til bakluken liggende? ;)

20121107_151026.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere detaljer lagt på plass, venter på den nye tenningslåsen og de nye luftegitterene til ventilasjonen under ruten, der disse er. Gøy å prøve å se. Noen som har "ny" låsesylinder til bakluken liggende? ;)

[ Bilde ]

Hehe, ser noe "jalla" ut, :walla brur den blir shpa med forskjellige ting lakka blå mann!

Anyways, blir bra når hele bilen blir lakka i samme farge; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

Hehe, ser noe "jalla" ut, :walla brur den blir shpa med forskjellige ting lakka blå mann!

Anyways, blir bra når hele bilen blir lakka i samme farge; )

Takk for det, work in progress, vettu! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en ting som jeg synes er litt rart når jeg leser prosjekttråden :-) Du nevner at karosseriarbeidet og rustsveisingen ble avsluttet pga. økonomiske årsaker. Men ser jo at du står på og handler inn deler, så derfor lurer jeg på om det kanskje ikke er mer fornuftig å heller bremse innkjøpene litt og prioritere å få ferdig karosseriet først? Er jo liten vits å montere nye deler på et karosseri som ikke er ferdig, for da kan man hverken bruke bilen eller få utbytte av delene, samt at en må demontere de på nytt når karosseriet senere skal tas :-)

Håper også at utfordringene du har møtt løser seg på en god måte! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en ting som jeg synes er litt rart når jeg leser prosjekttråden :-) Du nevner at karosseriarbeidet og rustsveisingen ble avsluttet pga. økonomiske årsaker. Men ser jo at du står på og handler inn deler, så derfor lurer jeg på om det kanskje ikke er mer fornuftig å heller bremse innkjøpene litt og prioritere å få ferdig karosseriet først? Er jo liten vits å montere nye deler på et karosseri som ikke er ferdig, for da kan man hverken bruke bilen eller få utbytte av delene, samt at en må demontere de på nytt når karosseriet senere skal tas :-)

Håper også at utfordringene du har møtt løser seg på en god måte! :-)

Takk, Julian, joda, bare vært altfor mye å tenke på, på alle måter akkurat nå i høst, og dette er nødvendige deler som jeg kan pusle med imens, så.. ;) Har heller ikke utstyr eller full tillit til han som påtok seg jobben, så det er noe med det. :( Ellers takk, og ja, alt skal fikses opp her! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg vet må gjøres nå:

Skifte bakakstilling med bakaksel fra trommel til komplett skivebrems, nye bremserør, hele veien, foran og bak, bremseklosser og skiver, fikse speiljustering på el.speil, skyldes defekt wire på venstre side, tette oljekekkasje fra veiv og bunnpanne, nye topplagre foran pluss reperasjon av bulker. Bilen står jo nå uten skilt, men ellers kjørbar. Trenger også div. rustsveising, karosseri og ved lyddemper på eksos, pluss EU-kontroll og service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg vet må gjøres nå:

Skifte bakakstilling med bakaksel fra trommel til komplett skivebrems, nye bremserør, hele veien, foran og bak, bremseklosser og skiver, fikse speiljustering på el.speil, skyldes defekt wire på venstre side, tette oljekekkasje fra veiv og bunnpanne, nye topplagre foran pluss reperasjon av bulker. Bilen står jo nå uten skilt, men ellers kjørbar. Trenger også div. rustsveising, karosseri og ved lyddemper på eksos, pluss EU-kontroll og service.

Jamen da vet du hva du har å gjøre på fremover..;) gamle biler fikser seg ikke selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...