Turbo-HF Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Er også "ny" tenningslås, originale baklykter, røkfargede kan mulig medfølge, øyelokk, reservehjul, jekk, varseltrekanter, og litt annet "snacks." Den har også det dekslet under rattstammen og komplett verktøysett i lokket på bakluken, med mer.. Heller ikke oppdaget noe rust i gulvet eller kanal, rent kosmetisk er den rusten som er der. Dessuten har den instruksjonsbok, eierhistorikk og fulgt opp servicehefte. Motoren er jo en M20 B20, originalbil, og har gått 319240 km. Mye potensiale i denne og mulighet for godkjenning av motorbytte til f. eks 325i, M20B25. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Kjipt du skal selge da :/ Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 Kjipt du skal selge da :/Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Ja, men det må til... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 6 lapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 6 lapper Bedre enn 5, men absolutt ikke nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 Har ikke absolutt hastverk med salg, men ønsker å selge til en som vil ta vare på den videre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Jeg tror det blir vanskelig å finne en person som kan ta like godt vare på den slik du har gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Jeg tror det blir vanskelig å finne en person som kan ta like godt vare på den slik du har gjort! X2 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Jeg tror det blir vanskelig å finne en person som kan ta like godt vare på den slik du har gjort! Jeg tror det blir vanskelig å finne en person som kan ta like godt vare på den slik du har gjort! X2 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Takk, dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Oppdatert annonsetrådene! Originale, ubrukte kurve- / tåkelys, med tilbehør, selges også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Dette kommer du til å tape MYE penger på! dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Dette kommer du til å tape MYE penger på! dessverre Det viser tiden, men får se.. Den tid, den sorg. Haster ikke med salg enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Hvis det ikke haster med salg, så kan du jo la den stå litt og holde på med den javnt og trutt når du får tid til det Synd å selge en bil midt i prossesen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Hvis det ikke haster med salg, så kan du jo la den stå litt og holde på med den javnt og trutt når du får tid til det Synd å selge en bil midt i prossesen Blir nok sånn, men den må vekk innen 4 måneders tid.. Holder jo stadig på med den, da.. Den har jo potensiale, i mengder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 trist at du skal selge da. men så ut som det var mye jobb med denna for og få den strøken. synd at det skal koste så mye penger med biler merker bare selv hva den e30 jeg har. har kosta meg så langt og jeg er ikke i nærheten av ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå