Turbo-HF Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Hurra, sånn blir det idag, og imorgen hentes sannsynligvis bilen på henger for rustfjerning, sveising og litt diverse! Ser også at begge pakkene mine ankommer posten samtidig, så skal nok gå ned på det lokale postkontoret og hente dem, enten idag eller imorgen. Bilder fra idag, med "nye" 15" BBS-hjul! La det bli sommer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Herlig med BBS felger, ønsker meg slike til banehjul! Hva slags godsaker venter på deg hos posten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Herlig med BBS felger, ønsker meg slike til banehjul!Hva slags godsaker venter på deg hos posten? Ja, liker disse og fikk kjøpt og levert dem gunstig. Si ifra når du kan levere de delene du ikke trengte til meg, da? Følg med og vent og se, Alexander.. Er M-Tech 1 ratt, ///M gearkule, med mansjett, nytt midtkonsoll, hvite blinklys og original spoiler, med mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Sånn, da var deleforsendelsen med spoiler, midtkonsoll, gearkule med mansjett og M-Tech 1 rattet kommet, så her er noe prøvemontert og bilen er klar for henting på bilhenger imorgen.. Skal bli fint med litt fixing, service og sveising. Flere bilder her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wbiter Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Godt å se noe av bilen min leve videre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Dette blir bra Hans-Fredrik Følger med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Koster på gamle bilen. Er alltid kjekt med nye deler, like spennende hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Dette blir bra Hans-Fredrik Følger med videre Tusen takk, trivelig, det, Markus! Ja, satser på at dette blir saker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Godt å se noe av bilen min leve videre... Helt klart, Erik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Koster på gamle bilen. Er alltid kjekt med nye deler, like spennende hver gang. Ja, må jo det, og det gjør jo du også! Jeg liker å holde liv i vakre, gode, gamle klassikere! Beste av to verdener med ny og gammel! Planen for nesten-veteranen er jo å holde den godt ved like og designmessig en oppdatert, moderne klassiker, som helst skal se minst like fin ut som da den kom direkte ut fra samlebåndet og rett til første eier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Blir fint med BBS hjula få tatt rust å evt lakke opp så blir det bra Blir nok en fin klassiker dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Blir fint med BBS hjula få tatt rust å evt lakke opp så blir det bra Blir nok en fin klassiker dette Takk, Thomas! Ja, er jo planen dette, nå er det snart avreise for bilen, så blir det herlighet og glede for karrosseriet og meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 hmmm kan dette være aktuelt ? viewtopic.php?t=240869 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasW Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Dette blir tøft Gleder meg til å se den ferdig! Jeg har en e30-Touring stående med helt nytt skinninteriør, gleder meg til å pusse opp den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 hmmm kan dette være aktuelt ?http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?t=240869 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Hehe, takk for tips, men nei, blir iallfall ikke turbo på den akkurat nå, nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå