Turbo-HF Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Skulle du ikke ha startec a? Det der er... Ikke startec! Veldig klar over det, men var kampanje og må spare litt penger, også, så derfor avventer jeg med Startec'ene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Dieselleppe det der. skulle ha fantes noe ala den til e34 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Dieselleppe det der. skulle ha fantes noe ala den til e34 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Ja, du sier noe, mimrer litt om gamlebilen her.. Planene for sedanen min blir vel noe liknende, ja, men dog uten AngelEyes, og Startec, foreløpig, blir nok fint med disse baklyktene, likevel. Resten avsløres ikke nå, det vil vise seg senere, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Den ix`en var ikke så værst! =) Så da kommer vell bilder fra når Koed delene monteres på bilen regner jeg med? er baklyktene du kjøpte, de samme som du hadde på ix`en ? vi godtar at du kjøpte dem nå siden de var på kampanje.... men våg å behold dem istedenfor startec... hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Den ix`en var ikke så værst! =) Så da kommer vell bilder fra når Koed delene monteres på bilen regner jeg med? er baklyktene du kjøpte, de samme som du hadde på ix`en ? vi godtar at du kjøpte dem nå siden de var på kampanje.... men våg å behold dem istedenfor startec... hehehe Hehe, nei, den var ikke så værst, men var jo en grunn til at jeg solgte den ifjor, var altfor mye prosjekt, den, og fikk ikke skilter på heller, jeg.. Ja, baklyktene er identiske... Og ja, bilder kommer når pakken hentes, antakeligvis til uken eller helgen! Bra de er midlertidig akseptert, da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 Fikk hyggelig mail fra Koed om at pakkene mine sendes fra dem nå idag, så det blir fint, pluss at mekanikeren ringte meg og sa at det går fremover.. Han sjekker også registerremmen, siden det stod i serviceheftet at den ble skiftet sist gang på 204047 km i mars 2003, og siden jeg ikke har hørt noe annet, så vet jeg ikke når den ble skiftet sist gang. Taes ingen sjanser her, hverken med rust, bremserør, remmer eller service. Bytter bensinfilter, luftfilter og olje pluss oljefilter snart, også, men blir etter "vinterdvalen", når den tas ut igjen. Mer kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 Bilen kommer tilbake torsdag! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Er den ferdig sveisa så fort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 Er den ferdig sveisa så fort? Javisst, ser sånn ut! Ble jo hentet forrige onsdag, så! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Så bra at det går unna! Masse rust de tar? Leverte min på fredag og fikk den tilbake i dag ferdi sveist så skjønner hvordan du har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 Så bra at det går unna! Masse rust de tar? Leverte min på fredag og fikk den tilbake i dag ferdi sveist så skjønner hvordan du har det J, han tar "alt" på intensiven, hehe.. Tar skjermer, hjulbuer, hjulhus, det lille på kanalene, bagasjerommet, litt i fronten, og brønnenen på siden, pluss ved baklampene. Ja, blir godt å få den tilbake! Skal kjøpe rustomvandler og 2 små røde refleksbrikker, tenkte jeg.. Trenger reflex på grunn av EU-godkjenning og grå baklamper som skal på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Her tussler det i riktig retning ja ser jeg *følger med* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Her tussler det i riktig retning ja ser jeg *følger med* Tusen takk, Jørgen, så hyggelig og stort, da! Føler meg beæret over at du leser, kommenterer og følger med.. Større update kommer jo iløpet av helgen, vil jeg tro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 husk masse bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 husk masse bilder.. Det skal bli! Takk for interessen, Ivar, leser stadig om din flotte E28, også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå