Gå til innhold

Turbo-HF's BMW E30 ///320i Prosjekt - Solgt! 23/11-'12

Turbo-HF
 Share

Anbefalte innlegg

Dieselleppe det der. ;-)

skulle ha fantes noe ala den til e34 ;)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Ja, du sier noe, mimrer litt om gamlebilen her..

Planene for sedanen min blir vel noe liknende, ja, men dog uten AngelEyes, og Startec, foreløpig, blir nok fint med disse baklyktene, likevel. Resten avsløres ikke nå, det vil vise seg senere, hehe! ;)

CIMG2912.jpg

CIMG2913.jpg

CIMG2905.jpg

CIMG2909.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ix`en var ikke så værst! =)

Så da kommer vell bilder fra når Koed delene monteres på bilen regner jeg med? :)

er baklyktene du kjøpte, de samme som du hadde på ix`en ?

vi godtar at du kjøpte dem nå siden de var på kampanje.... men våg å behold dem istedenfor startec... [-X

hehehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ix`en var ikke så værst! =)

Så da kommer vell bilder fra når Koed delene monteres på bilen regner jeg med? :)

er baklyktene du kjøpte, de samme som du hadde på ix`en ?

vi godtar at du kjøpte dem nå siden de var på kampanje.... men våg å behold dem istedenfor startec... [-X

hehehe :P

Hehe, nei, den var ikke så værst, men var jo en grunn til at jeg solgte den ifjor, var altfor mye prosjekt, den, og fikk ikke skilter på heller, jeg.. ;)

Ja, baklyktene er identiske... Og ja, bilder kommer når pakken hentes, antakeligvis til uken eller helgen! :) Bra de er midlertidig akseptert, da! ;):mrgreen::applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk hyggelig mail fra Koed om at pakkene mine sendes fra dem nå idag, så det blir fint, pluss at mekanikeren ringte meg og sa at det går fremover.. Han sjekker også registerremmen, siden det stod i serviceheftet at den ble skiftet sist gang på 204047 km i mars 2003, og siden jeg ikke har hørt noe annet, så vet jeg ikke når den ble skiftet sist gang. Taes ingen sjanser her, hverken med rust, bremserør, remmer eller service. Bytter bensinfilter, luftfilter og olje pluss oljefilter snart, også, men blir etter "vinterdvalen", når den tas ut igjen. ;) Mer kommer.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det går unna! :D Masse rust de tar? :)

Leverte min på fredag og fikk den tilbake i dag ferdi sveist så skjønner hvordan du har det ;)

J, han tar "alt" på intensiven, hehe.. Tar skjermer, hjulbuer, hjulhus, det lille på kanalene, bagasjerommet, litt i fronten, og brønnenen på siden, pluss ved baklampene. ;) Ja, blir godt å få den tilbake! :) Skal kjøpe rustomvandler og 2 små røde refleksbrikker, tenkte jeg.. Trenger reflex på grunn av EU-godkjenning og grå baklamper som skal på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tussler det i riktig retning ja ser jeg :) *følger med*

Tusen takk, Jørgen, så hyggelig og stort, da! :D Føler meg beæret over at du leser, kommenterer og følger med.. Større update kommer jo iløpet av helgen, vil jeg tro! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...