Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en fin DIY her inne med akkurat dette som tema om du føler deg nevenyttig.

Ellers så koster det vel fort 10000,- eller mer. For arbeid og deler.

Skrevet

Så på www.hågen.no at prisen for avtagbart hengerfeste er 4230,- og ledningsnett 1550,-/1740,- pluss frakt. Vet ikke hvor mange arbeidstimer et verksted tar for det, men sikkert en 6-8(?) timer. Og med ca 1000kr timen så er man vel opp i 13-14000kr.

Skrevet
  Otis skrev:
Det ble kommentert i en annen tråde at det muligens var enklere for e61, om det betyr noe :)

Hahaha, da må det være VELDIG MYE enklere å montere hvis jeg skal ta sjangsen på noe sånt selv :D Holder meg til bytting av pærer og filter jeg :)

Skrevet

Har sett det ligger på rundt 10k. Bare å ringe rundt så får du nok prisen ned i det.

Tror de skulle ha 13-14 for å sette på originalt på BMW verksted på fadern sin E60 hvis jeg ikke husker helt feil..

• 4 months later...
Skrevet
  Penski skrev:
koster 17400 for avtagbart, og 24500 for eletrisk. Sjekket nettopp for en kunde jeg har på verkstedet mitt. Dette er pris hos Bavaria.

Er nok noe billigere i utlandet , men og betale 24500.- for og henge en blikkbox bak på bilen :shock:

Kan jo like gjerne kjøpe en annen bil med feste da for og dra med hengeren.

Er vel like dyrt på konkurerende merker ,men men.

En på jobben har bestilt ny Rav (toyota) der kostet feste 5000.-

Er nok ikke avtagbart eller elektrikst. Men noe biltema lignenede .

Men det gjør jo samme nytte og om det synes når dem kjører

bryr dem seg mindre om.

Skrevet

Hva med og kjøpe brukt fra ebay.de?

Har funnet flere orginale der til min E39, komplett sett med alt. :) Eller bare kjøpe selve festet og nytt el nett for eksempel :)

Skrevet

ja det er syke priser, greit nok med montering, tar en del timer da men, bavaria snakket om 7timer arbeid med eletrisk arbeid, så må det programmeres utenom, så kan gjerne spare en del på å kjøpe hengerfeste, både veng, hågen og litt andre leverer jo, men uansett må den inn til programmering orginalt da frie verksted ikke klarer dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...