UFC Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2012 Jeg får se litt på det da, så ser vi om jeg tar m3 fangern eller m-tech Men forskjermene skal vell passe? det står at de passer alle på schmiedmann. Varenummer: FSKME9293AIR Jokke. Hvor fant du m3 fangern på schmiedmann? finner ikke :/
awt Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 Jeg kan ikke fordra Scmiedmann sine sider, men om det er snakk om replika-skjermer passer de nok. Originale M3-skjermer er endel bredere, så der vil du få problemer i overgangen til fangeren.
UFC Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2012 Jeg håper da virkelig de passer. Ser så mye bedre ut en de orginale skjermene syns jeg
awt Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 Når du likevel skal gjøre såpass mye ville jeg mye heller gått for originale skjermer og fanger, men det er meg.
Jokkke Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 Vare nr frontfanger : FR9293MOTEVO Vare nr bakfanger : HS9293MOTEVOP Vare nr sideskjørt : RSK9293EVO
UFC Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2012 Jeg trur jeg går for m3 skjermene, smak og behag hehe Det var de fangerne jeg tenkte å kjöpe, fra schmiedmann. Men hvis man ser på den nederste delen så ser den så mye mindre og tynnere ut en den vanlige m3/m-tech fangerne?
UFC Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2012 Åja, ja. Men det koster vel en god del mere også tenker jeg? brukt kan jeg også kjöpe men hvor finner jeg det? Har ikke akkurat lyst å dra til utlandet :/
Jokkke Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 I og med at bilde av fangeren er tatt forfra så klarer en vel ikke se at fangeren bygger mer utover, så tror egentlig den skal være veldig lik originalen.
UFC Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2012 Okei, da blir det litt mer riktig. Syns den så litt V ut
UFC Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2012 Vet ikke ass, er ikke det letteste valget å velge en farge :S Jeg föler at frozen gray vil se töff ut hvis man står nerme bilen, trur den ser litt kjedelig ut på avstand
UFC Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2012 Da har jeg värt og hentet ny original m-tech front og bakfanger også kommer M3 forskjermene fra schmiedmann snart. Jeg trur jeg går for orange, syns helt ärlig at frozen gray ikke ser såå bra ut på avstand. Noen som mener jeg tar feil? har ikke sett e92 frozen gray i virkeligheten för.. men de som har kan jo dele litt med meg her? kanskje jeg tar feil. Kommer bilder snart
UFC Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2012 Hvem av de 2 syns dere så best ut? Om jeg tar oransj så kommer den til å se mere lik ut denne:
UFC Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2012 Hjelp meg folkens Skal levere bilen inn neste mandag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå