UFC Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Skrevet Januar 2, 2013 Da var det den. Håper bilen fortsatt var like hel? haha
awt Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Så hel og pen ut den, men den var nok litt skitten.
UFC Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Skrevet Januar 2, 2013 Det er bra. Får bare vaske den så blir det bra
UFC Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Skrevet Februar 1, 2013 Nå trenger jeg virkelig hjelp til å bestemme meg. Hva skal jeg gå får? CSL bakluke eller den spoiler? Hele bakluka skal være orange (matt svart folier blir tatt av), kun spoilern skal være glanssort eller carbon. Om jeg tar CSL blir kun den lille overdelen glanssort. Her er noen bilder av begge delene
AndeRsen94 Skrevet Februar 2, 2013 Skrevet Februar 2, 2013 Jeg synes du skal gå for den spoileren Kjempe fin e92 !
UFC Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Skrevet Februar 2, 2013 Jeg hater virkelig å ta slike avgjørelser, jeg klarer ALDRI å bestemme meg før jeg har fått vondt i hode. Jeg tenker: CSL luka: Dyrere Dyrere å foliere Passformen er kanskje ikke 100 % (Er glassfiber) fra schmiedmann Også må jeg jo lage hull for å få på BMW emblem :S Men vil kanskje se litt bedre ut?? Spoilern: Ser kanskje ikke sååå tøff ut som CSL?? Og cirka 2000 kr billigere i alt Hvis ikke jeg får solgt bakluka da seff noen som vil kjøpe?
SweetBMW Skrevet Februar 2, 2013 Skrevet Februar 2, 2013 Spoileren! Uten Tvil!!! Den CSL luka ser så malplassert ut i forhold til hva bilen i seg selv står for!
m0lliz Skrevet Februar 2, 2013 Skrevet Februar 2, 2013 Spoileren! Uten Tvil!!!Den CSL luka ser så malplassert ut i forhold til hva bilen i seg selv står for! +1
UFC Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Skrevet Februar 2, 2013 Nå begynner det å hjelpe litt her Vet at jeg skulle bestemt meg selv, men klarer ikke det. Så pleier for det meste å høre på andre sine synspunkter og forslag, hvis ikke jeg har bestemt meg 100%.
m0lliz Skrevet Februar 2, 2013 Skrevet Februar 2, 2013 jeg skal kjøpe den spoleren, syns den er myye finere enn den luka du har der, ellers så snuser jeg litt på csl bakluka da den er ganske fin:)
UFC Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Skrevet Februar 2, 2013 Ja, det er ikke lett. Men jeg trur jeg også går for den spoilern blir så mye enklere og billigere.
UFC Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Skrevet Februar 2, 2013 Den frontleppa du har på bilde på tråden din er faktisk den samme jeg har tenkt å bestille på fredag. Hvis jeg ikke tar feil? Frontspoilerlæbe til M-Technic frontspoiler (i ét stykke) Varenummer: FRL9293ML Eller tar jeg feil?
SweetBMW Skrevet Februar 2, 2013 Skrevet Februar 2, 2013 Det er neste samme. Jeg har en litt annen utgave Har forresten akkurat solgt min nå, skal kjøpe ny til M5 fronten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå