Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja det er mye skrudde mennesker på veien, vedkommende her må da ha vært påvirket av ett eller annet. Håper han aldri få lov å sette seg bak rattet på en bil igjen, slike folk har ingenting i trafikken å gjøre.

Skrevet
Ja det er mye skrudde mennesker på veien, vedkommende her må da ha vært påvirket av ett eller annet. Håper han aldri få lov å sette seg bak rattet på en bil igjen, slike folk har ingenting i trafikken å gjøre.

Hvis det du skriver her stemmer er jeg mere urolig for at han kjørte i påvirket tilstand med barn i bilen..!

Skrevet

Derfor man skal tenke seg litt om før man bevisst tirrer på seg andre bilister. Du vet aldri når du har krenket en person som er hakke gal.

Åpenbart er det sistnevnte som er tilfellet her. Hvem gjør slikt med barn i bilen?

Heldig vis ikke så vanlig med road rage i Norge..

Skrevet

Du har helt klart et poeng der Håkon. Det finnes flere lignende episoder her i Danmark. Biler har blitt torpedert i trafikken, folk har blitt banket opp (både på veiene og hjemme), folk har blitt utsatt for hærverk (bil og hjem), folk har mottatt trusler på sms etc. Flere av episodene er direkte fremprovosert i forbindelse med f.eks kappkjøring. De fleste er tilfeldige ofre.

Skrevet

Trur jeg har sett den bilen der før, men sykt at folk banker opp folk i trafikken!

Skulle ønske føreren i bmwen var en stor okse som kunne gitt han i pajeroen en skikkelig lekse!

Skrevet

Ja, sprøe greier.

Sist jeg var litt frekk i trafikken (la meg inn forran en range rover da jeg skulle ta av motorveien), så la han seg et pr cm bak meg, og fulgte etter meg helt hjem. Heldigvis kjørte han videre da jeg kom fram :)

Skal sies at jeg ikke mente å være frekk der, bare feilberegnet litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...