Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostl ... /1.8349347

Jeg leser denne artikkelen og blir ganske forbannet merker jeg... Her kræsjer de inn i hverandre og skaper kø, også lar politiet dem bare kjøre videre. Veitrafikkloven § 3 sier da klar og tydelig at

" Enhver skal ferdes hensynsfullt og være aktpågivende og varsom så det ikke kan oppstå fare eller voldes skade og slik at annen trafikk ikke unødig blir hindret eller forstyrret. "

Ikke nok med det så sier Trafikkreglene § 17 1.a at det er forbudt å stanse i tunnel. Sikkert en haug med andre regler de også ikke har fulgt. Blir totalt feil at slike folk får oppholde seg på veien.

edit: http://www.osloby.no/nyheter/Politiet-B ... 10684.html

i tillegg starter de å be midt på veien. Greit nok til holder på sånn i Tsjetsjenia, men de er da faen meg ikke der nå...

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hvis man vil ha et internasjonalt samfunn i dagens opplyste medievelde må man ta det søte med det sure. Vi lever ubehjelpelig i et bevisst parallellsamfunn og noen ganger krysses våre veier. Det beste er å venne seg til situasjonen og/eller se en annen vei.

Skrevet

Venne seg til, nei ikke faen! Blir så sinnsykt provosert. Hva om det hadde ligget en ambulanse bak det forbanna sirkuset.

Skrevet
Venne seg til, nei ikke faen! Blir så sinnsykt provosert. Hva om det hadde ligget en ambulanse bak det forbanna sirkuset.

Helt enig, skulle vært noen 20 åringer med Norskt utsende som hadde gjort det der.

Da hadde lappen ryki, bilene inntauet og de hadde ikke fått noe forsikring !!

Skrevet
@oslopolitiops: En av bilene i brudefølget fikk motorstans på E18 ved Framnes. Fører la seg ned på et teppe, og startet en bønn. Uvisst om dette hjelper.

Purken på twitter :lol:

Skrevet

Du har et poeng Fredrik, men jeg godtar det ikke for det. Som Yngve sier er jeg sikker på at lappen hadde ryket hadde det vært den stereotypiske 18 åringen i rånebil.

Skrevet

Vi kan jo takke Jens og hans sekt som vil ha alle til norge ,

for jo flere han har på nav jo flere stemmer .

Men sier du imot så er du nazi og bør sperres inne.

Heller nazi enn i jens sin sekt.

Skrevet

Det som er litt av problemet. Folk som er skeptiske til innvandring blir ofte satt i bås og kalt rasister, mens folk som er for innvandring ofte blir sammenlignet med sosialister og kommunister. Hva med at pressen heller starter å bli litt kritiske til ting som skjer i samfunnet og heller tør å stille de ubehagelige spørsmålene. Ut fra artikkelen virker det nesten som om politiet bare ler av det, selv om det er en seriøs sak.

Skrevet

Akkurat det er et veldig godt poeng (ref: medieveldet), men jeg er seriøst redd for at det er svært langt frem til vi er i en slik situasjon... :?

Skrevet

Så et lignende brudefølge selv for noen uker siden på samme strekningen, på E6 mellom Furuset og Alnabru. De lå i 50 i 80 sona, i to av tre felt. Noen måneder tidligere fikk jeg 6500kr i bot samme sted, da jeg lå i 106 i 80 sona.

Skrevet

+1 Veldig bra sagt og jeg kunne ikke vært mer enig :D Vi får krysse fingrene, armer, ben og tær for ett regjerings skifte neste valg.

Dette er absolutt noe vi ikke skal finne oss i, her i landet må de følge våres lover og regler. Skal de tviholde på sine skikker så får de gjøre det hjemme i sitt eget land, her må de følge vår kultur. Saker som dette over her gjør meg rett og slett rasende forbanna, innvandrere som på de frekkeste vis tar seg til rette :evil:

Heller nazi enn snart herreløs i sitt eget land!!

Skrevet

Det er en ganske stor forskjell på det å være nazi og det å være kristisk til innvandring. Hadde folk bare vært litt mer kritiske ville nok mye løst seg. Men selv tror jeg det er for sent nå

Skrevet

+1 Veldig bra sagt og jeg kunne ikke vært mer enig :D

-1!

Jeg er enig at Ap-bevegelsen framstår med klare sekt-lignende trekk, men i det hele tatt å tenke tanken å sammenligne en avgiftsglad norsk regjering som er mest interessert i å lage nye lover og regler som det må ennå flere offentlig ansatte til for å håndheve på den ene siden, med systematiserte grusomheter og folkemord for 70 år siden på den andre, er en total skivebom.

Og å framstille nazisme som alternativet til Jens & Co, er det bare Jens & Co som drar fordel av. Enkelt og greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...