Mattae Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Vi skal begynne å selge "ferdigblandet" Plastidip snart.. Det blir gode priser:) Er litt vel stive priser i Norge sammenlignet med feks. USA.. Men det er ikke så lett å få tak i dette heller.. men det blir nå Mere info ?? Vel. Vi har fått avtale med en leverandør i USA, og har fått på plass frakt og hele stasen. Første ordren er plassert, og vi venter bare på dato for sending. Det tar 23 dager å sende dette med båt, så vi håper at dette er lagervare tidlig i mars. Det er VELDIG irriiterende at dette skal være så dyrt i Norge. Det jeg kan si er at vi kommer til å være klart billigst i norge på spray, og vi kommer til å ha ganske gode priser på ferdigblandet Plastidip. Vi vurderer muligheten for å blande selv, da dette er mer lønnsomt, men tror det bare vil bli mer styr for vår del. I tillegg vil kunden få et ferdigblandet produkt som har "dipyourcar-kvalitet". Sprøyter, lik den dipyourcar bruker, samt billigere sprøyter blir også til salgs:) Vi må bare begynne i en ende og se hvor mye dette vil koste oss i første omgang å sette prisene litt deretter. Det er mye lover og regler rundt farlig gods - så vi får se om dette går slik vi planlegger:) dere er nå værtfall nå, dyrere enn plastidip.no på bokser muligheter for noe fin pakkepris om man kjøper 20 bokser elns? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Prisene vi har nå er litt random, men vi kommer til å gi fine rabatter om du kjøper flere bokser. 20stk? Svart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Hvor får man kjøpt elektrisk sprøyte? Sett en del på YouTube og dette må bare prøves!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chimei Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 noen oppdateringern? noen som har prøvd dette på hele bilen og er det holdtbart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Hvor får man kjøpt elektrisk sprøyte? Sett en del på YouTube og dette må bare prøves!! Fikk tips om at Jula selger 1 eller 2 forskjellige typer elektriske sprøyter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergan01 Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 noen oppdateringern? noen som har prøvd dette på hele bilen og er det holdtbart? www.dipyourcar.com har et eget forum med masse folk som dipper hele biler, generelt har jeg inntrykk av at holdbarheten er veldig bra selv i veldig kalde klimaer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Jeg har plastidip på mine vinter felger og dette funker helt fantastisk lett å vaske av møkk, salt Har noen her prøvd ut gun metal grey fargen? Vurdere nye farge til vinterfelgene til neste vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Jeg lakkerte nyrene med sprayboks og det funket helt til første vask... Opplevde også at finishen ikke ble så bra når jeg lakkerte med klarlakk. Sålenge den var matt var det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Plastidip sitter som et skudd på nyrer og lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Plastidip sitter som et skudd på nyrer og lignende. Ikke i mitt tilfelle hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Du må ikke bruke klarlakk, du må bruke det plastidip kaller glossifier, klarlakk gjør plastidipen sprø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Ja, jeg brukte den glossifier fra Plastidip som klarlakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Har akkurat kjøpt 4-5 spraybokser med plastidip svart farge for å bruke det på chromelistene mine Lønner det seg å gjøre noe med listene først før jeg sprayer på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Har akkurat kjøpt 4-5 spraybokser med plastidip svart farge for å bruke det på chromelistene mine Lønner det seg å gjøre noe med listene først før jeg sprayer på? hvor kjøpte du det fra? jeg ville gått over listene med en klut med rødsprit før jeg lakket de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Har akkurat kjøpt 4-5 spraybokser med plastidip svart farge for å bruke det på chromelistene mine Lønner det seg å gjøre noe med listene først før jeg sprayer på? hvor kjøpte du det fra? jeg ville gått over listene med en klut med rødsprit før jeg lakket de Kjøpt det på plastidip.no Ja tenkte jeg skulle gå over først og bruke avfettende middel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå