Gå til innhold

Plastidip, erfaringer?


///Johnsen
 Share

Anbefalte innlegg

Vi skal begynne å selge "ferdigblandet" Plastidip snart.. Det blir gode priser:) Er litt vel stive priser i Norge sammenlignet med feks. USA.. Men det er ikke så lett å få tak i dette heller.. men det blir nå:)

Mere info ??:-)

Vel. Vi har fått avtale med en leverandør i USA, og har fått på plass frakt og hele stasen. Første ordren er plassert, og vi venter bare på dato for sending. Det tar 23 dager å sende dette med båt, så vi håper at dette er lagervare tidlig i mars.

Det er VELDIG irriiterende at dette skal være så dyrt i Norge. Det jeg kan si er at vi kommer til å være klart billigst i norge på spray, og vi kommer til å ha ganske gode priser på ferdigblandet Plastidip. Vi vurderer muligheten for å blande selv, da dette er mer lønnsomt, men tror det bare vil bli mer styr for vår del. I tillegg vil kunden få et ferdigblandet produkt som har "dipyourcar-kvalitet".

Sprøyter, lik den dipyourcar bruker, samt billigere sprøyter blir også til salgs:)

Vi må bare begynne i en ende og se hvor mye dette vil koste oss i første omgang å sette prisene litt deretter. Det er mye lover og regler rundt farlig gods - så vi får se om dette går slik vi planlegger:)

dere er nå værtfall nå, dyrere enn plastidip.no på bokser ;)

muligheter for noe fin pakkepris om man kjøper 20 bokser elns? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Har akkurat kjøpt 4-5 spraybokser med plastidip svart farge for å bruke det på chromelistene mine :)

Lønner det seg å gjøre noe med listene først før jeg sprayer på?

hvor kjøpte du det fra? jeg ville gått over listene med en klut med rødsprit før jeg lakket de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat kjøpt 4-5 spraybokser med plastidip svart farge for å bruke det på chromelistene mine :)

Lønner det seg å gjøre noe med listene først før jeg sprayer på?

hvor kjøpte du det fra? jeg ville gått over listene med en klut med rødsprit før jeg lakket de :)

Kjøpt det på plastidip.no :)

Ja tenkte jeg skulle gå over først og bruke avfettende middel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...