jcvold Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 regner med de fleste har fått med seg denne nett saken på både vg og dagbla` http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10054747 BMW EIERE VERST I TRAFIKKEN virker som at hver gang en BMW er involvert i en ulykke,råkjøring eller lignende, bruker media betegnelsen "BMW" , er det andre biler i liknende saker blir skjelden bilmerket nevnt.. rart det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Star33 Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Folk er bare misunnelige heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 men det stemmer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Delvis enig, men synes audifolk er værre. Skulle tro quattro betyr at man kan kjøre forbi på høyresiden med 2 hjul på gresset på motorveien, for det har jeg sett i trafikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Når godbiler blir billige så ender det opp sånn. Bare se hva som skjedde da E36 ble billig i Norge... kollisjonsorgie. Gode biler tiltrekker seg alle typer sjåfører. Spesielt da de kan fås til småpenger. Det ender opp i høye forsikringspremier for oss som holder oss på veien i samme biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Mitt inntrykk etter å ha kjørt nedover i Europa på motorveiene er at de som kjører svin kjører Audi. BMW og MB førerne viser langt mer behersket trafikk kultur synes jeg da Men det er klart at det finnes enkelt tilfeller av alle slag da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 men det stemmer... Det er vanskelig å påvise hvor korrekt påstanden er så lenge man ikke har konkrete data, men det er ikke uten grunn at det normalt koster latterlig mye å forsikre en BMW. BMW tiltrekker dessverre mindre sympatiske sjåfører og dette kan man påvise i forsikringsselskapenes statistikker. Jeg tror derfor også at påstanden er korrekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Snart må vel bmw eiere betale mer i avgift:twisted: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Det stemmer for min egen del...ref sjuer vs s-klasse diskusjonen i tulletråden...Jeg kjører mye mer kultivert og avslappet med merca enn i sjuern... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Begynt med pipe også, Waqas ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Hmm.. Kjører som en prest i E28'en jeg,så jeg kjenner meg ikke helt igjen her. At min bil er en 25 år gammel 518i med godt og vel 10 cm slakk i styresnekka har ingenting med saken å gjøre. *host* Kjører faktisk mer offensivt i Mondeoen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Men hos ungdomen da, har deg egentlig noe og si hvilket merke man ratter rundt i? Blir man plutselig mer sulten på og råkjøre hvis man setter seg inn i en bmw istedet for en merce? Tvilsomt i det tilfelle tipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 Skjønner ikke hvorfor dere fyrer dere opp når det er en test med kun tyske bilmerker og total svarprosent er 122.8%... Useriøs undersøkelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Oktober 10, 2012 Share Skrevet Oktober 10, 2012 50,6+32,2+25,9+8,7=116.4%. Altså mener fler enn de spurte at et av fire bilmerker har de mest aggressive sjåførene. Min konklusjon er at man bør slutte å lese VG/Dagbladet, da dette har utviklet seg til å bli svært useriøse aviser, med fokus på titler som får folk til å lese elendig skrevne artikler om emner de ikke er interessert i. Dette er inget unntak. "VERST I TRAFIKKEN" er det da heller ikke snakk om, det er snakk om mest aggressive. Man kan være en passiv sjåfør og likevel en idiot på veien. Forøvrig bør BMW-eiere slutte å være så jævlig hårsåre på dette å blir "hengt ut" i media. Er du BMW-eier? Er du aggressiv i trafikken? Hvis ja kan du ta det til etterretning at det er mange i samme båt. Hvis ikke, hvorfor bryr du deg? Pass på deg selv. Og for Guds skyld, SLUTT å bortforklare all "kritikk" med "åh, de er bare missunnelige." Jeg vet mange her har skylapper på dette, men jeg håper noen kanskje forstår at mange andre er rett og slett ikke interessert i bil, og "statusen" som følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 må nok innrømme at jeg i ungdommen da jeg kjørte rundt i min M3 styla E36 , ikke likte å ligge bak folk for lenge , og ble en del forbikjøringer , men nå som jeg har passert 30, kjøpt meg X3 med barnevogn baki , og vesla i et rosa RECARO babysete, så har kjøringa mi en helt annen karakter , og jeg har bedre "tid". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå