corroventa Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Er det noen som vet ca effekt etter chipping/tuning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Februar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2014 Jeg kjøpte hos ESS, å den er oppgitt til 285 HK og 630 NM (standar 235/245 HK og 500 NM) Dette er tall dem har kommet frem til etter å ha kjørt flere mappede biler i benk esstuning.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Februar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2014 Noen senere bilder av bilen med skiboks i bilens farge montert på Sort høyglans takstativ Har også fått på litt eksteriør pynt siden sist, orginal tonede sideblinklys, montert aktive comfortstoler med memory på begge setene foran og M ratt med paddel shift Driver nå å modifiserer litt for å få F10 lysstyrke i AE ringene Skal få lagt ut noen nyere bilder en dag av div oppgraderinger gjort siden sist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 blir bare enda fetere og fetere denne. Har du sett på muligheten for LCI Led-lyktene foran? Det tror jeg hadde vært kul mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Februar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2014 Takker Har kikket en del på dem kontra preface, men det er så mange chrome detaljer jeg ikke liker i den LCI lykten :/ er vanskelig å mye jobb å åpne dem for å lakke chrome delene også dessverre, så jeg går nok for å modifisere litt på lokket bak på lykten for å få inn 160 W CREE led pære med kjølevifte Ga et helt rått lys når jeg prøvemonterte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corroventa Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 Da var Led til AE kommet....montering i dag :D Hvor kjøpte du disse? Sliter med og finne noe som er bra. kjøpte 2 forskjellige sett og de er ikke i nærheten av dine. Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 Skikkelig grom X5, virkelig min stil! Dette er også det tøffeste X5 karosseriet dem har laget hittil, synd det ikke fortsetter i den retningen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 AE led kjøpte jeg på GS bildeler Takker Må si meg enig i at dette er det fineste karosserit så langt, men tror nok det blir mulig å lage en grom F15 etterhvert å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 Kan vel gjøre noe gromt med de fleste nye bilene da, har jo sett gromme X6'er selv om jeg ikke liker karosseriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AG1979 Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Hoi ! Ble ESS-flashen sendt fra Norge eller USA ? Ikke fått noe svar her, og det er jo kjekt å vite om det tilkommer toll og 25% moms på den prisen de opererer med på hjemmesidene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 Hei Kom fra USA, men den prisen som står på sidene er riktig...tilkom i hvert fall ikke noe for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 Shinet etter vinteren før montering av sommerhjul Thundercoil og APedersen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå