Norum Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Hei. Ny her på forumet og ny bmw eier Etter 3 år med Ford Mondeo så har jeg tatt til fornuften? og kjøpt meg en 2009 modell E61 520d. Har nok ikke noen spesielle planer for denne da det skal være en familiefrakter først og fremst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Veldig flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Fin bil dette:) sportsstoler eller komfort? E61 msport er jo som skapt til formålet Sent from my Lumia 800 using Board Express Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lydvis Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Gratulerer med Great Bimmer !! some interior photos would be great so see Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norum Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Fin bil dette:) sportsstoler eller komfort?E61 msport er jo som skapt til formålet Sent from my Lumia 800 using Board Express Takk for det ehrnst. Jeg er usikker på hva slags stoler det er? Men kanskje noen andre vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norum Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Da var bilen skodd for vinteren med 245\40\18 dim. Hvordan er dette å kjøre med på vinterstid med snø og is på veiene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Setene er sportstoler hvis du ikke har fått svar på det. Komfortstolene får du bare i kombinasjon med helskinn. Ellers ett veldig fint eksemplar. Jeg kjører med 235/35/19 og har ingen problemer med det. Så 245/40/18 går nok også meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Setene er sportstoler hvis du ikke har fått svar på det. Komfortstolene får du bare i kombinasjon med helskinn. Feil. Man fikk komfortseter som delskinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norum Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Samme hva slags setet det er, de er ihvertfall veldig gode å sitte i Har lyst til å bytte ut endestussen på eksosen da jeg synes den ser litt traust ut. Noen som vet hva som kan passe fint til e61? Har lyst på dobbel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norum Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 Har lagt noen små planer for bilen nå. * Tone rutene foran, synes de er litt for lyse i forhold til bak * Endre på eksosen, den stussen som er orginal på 520 er kjedelig. Tenker dobbel. * LED AE og grøftelys * Muligens noen mm senk * Sorte nyrer Hva tror folket om disse planene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norum Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2012 Fikk pris på ettermontering av webasto hos Bavaria Gardermoen. De skal ha 59000 kr for dette. Godt det er forhandler som tar regningen da han sa dette var montert på bilen da jeg kjøpte bilen.. Det rare er jo at alt er klart idriven også. Noen som har fått ettermontert webasto før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Dersom det står independent heater i iDrive kan det tyde på at den har hatt en webasto før. Ventilation og timere er allerede i iDrive og må ikke forveksles med webasto/auxiliary heating/independent heating. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norum Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 Har sjekket dette flere ganger og fikk det bekreftet at det ikke er webasto på bilen da jeg fikk utstyrsliste fra Bavaria. Forhandleren burde jo i utgangspunktet orientert seg litt om bilen før han selger den videre. Men ser ut til å ordne seg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norum Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Noen her som vet om et sted i oslo som folierer biler? Har panorama tak og lurer på hvordan det hadde blitt med helt sort tak. Blir det jalla på sølv farget bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå