Tzunami Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 flere som gjør det, men ville nok tatt det "svart" da det blir mye billigere (jobb altså, ikke fargen ) sender deg en mailadresse på en kamerat som starter med foliering, så kan du høre om han kan hjelpe deg evt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Noen her som vet om et sted i oslo som folierer biler? Har panorama tak og lurer på hvordan det hadde blitt med helt sort tak. Blir det jalla på sølv farget bil? Etter mitt syn er det bare harry og smakløst på en så elegant og flott bil som dette. Styr unna.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 Jeg synes det er en clean og fin look, med svart tak på sølvfarget bil. Gir den et lite løft føler jeg:-) Folk har helt klart forskjellig smak, og godt er det:-) Flott bil:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norum Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 Må dessverre selge bimmern min nå, men hvor mye kan jeg legge den ut få for tro? Utstyr. Bilen har gått nå 80,000 km, fulgt alle servicer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Tja, er vel bare å sjekke litt på Finn. Men av de som ligger der er det mange som ikke vil erkjenne at bilene har sunket i verdi så de ligger der lenge. Du burde vel bli kvitt den ganske kjapt for rundt 300k.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå