Engineer Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Heisann! Jeg gikk til anskaffelse av F10 i april etter og ha vært en tur hos Autostrada i Skien. Denne måtte jeg ha tenkte jeg Nå bruker jeg mye dcn.no så jeg legger til en link på bilen min derfra, siden jeg er til sjøs om dagen med lav internett hastighet. Bilen er helt fantastisk videre utover i tråden kommer utstyrslista. Men jeg har m pakke, keyless, skinn, stor navi, takluke, avtagbar krok og 19" sommer og 18" vinter med m felger pluss pluss Link: http://www.detailersclub.no/forum/topic ... -2011-mod/ vask og stell: http://www.detailersclub.no/forum/topic ... pleielogg/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Flott bil! Husker jeg så denne på Autostrada for en tid tilbake, sikla godt da ja, elsker den interiørfargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Vi kan ikke se bildene, så litt verdiløse linker det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Engineer Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Flott bil! Husker jeg så denne på Autostrada for en tid tilbake, sikla godt da ja, elsker den interiørfargen Takk for det er flere som har spurt ang farga på bilen, synes den kler farga godt skinnet vriker litt lysere på bildene hva det er i virkeligheten.. Sophistogrey utv og sadelbrun innv. Km stand når jeg kjøpte den var 26000 og nå er den 33000 km. Får håpe den holder seg bra fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Engineer Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Vi kan ikke se bildene, så litt verdiløse linker det der. Er vel pga VIP på dcn at linken ikke virker kanskje.. Skal se om jeg får lagt til noen andre bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Engineer Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Utrolig flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 14, 2012 Share Skrevet Oktober 14, 2012 Ahhh...! Fantastisk og herlig bil Veldig artig fargekombinasjon på interiøret, liker det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Du polerte opp en ny bil? tøft Elsket fargekomboen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Engineer Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 Utrolig flott bil Ahhh...! Fantastisk og herlig bil Veldig artig fargekombinasjon på interiøret, liker det jeg Du polerte opp en ny bil? tøft Elsket fargekomboen! Takk for det Klart man må polere litt det var litt spor fra klargjøringa til Autostrada og etter en tur nedover på autobahn i sommer var det litt insektrester som krevde litt jobbing. Gikk en runde over lakken med Rupes DA og tilhørende polish, samt Kestrel DA og Mirka polish. Etter det brukte jeg Racglaze glossenchanger og avslutta med voks, Raceglaxe Black Label. Skinnet har jeg behandlet med produktene til autoglym. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Engineer Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Søndagsvask i et nydelig vær Avfetting: Autosmart Tardis og Bilthamber Autofoam Bøtte vask med Carpro mitt og Autosmart shampoo Tørk med hånkle og Raceglaze carnuba spray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Engineer Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Nye sommerhjul BBS CH R 20". Bridgestone Potenza S001. Felgene ble lakkforseglet før jeg satte de på. Hjulhus og understell fikk en runde kost og avfetting sammen med hjulskiftet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 BBS ch-r funker bra på f10. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Flott bil og FANTASTISKE felger ble det 285 bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Engineer Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Flott bil og FANTASTISKE felger ble det 285 bak? Takk Ja det blei 285 30 20 bak og 255 35 20 framme. Dekkene er Bridgestone Potenza S001, de oppfører seg støysvake og finnes ikke antydning til sporing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå