Gå til innhold

Min BMW F10 M sport 2011 mod nå med BBS CHR

Engineer
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg gikk til anskaffelse av F10 i april etter og ha vært en tur hos Autostrada i Skien. Denne måtte jeg ha tenkte jeg :)

Nå bruker jeg mye dcn.no så jeg legger til en link på bilen min derfra, siden jeg er til sjøs om dagen med lav internett hastighet.

Bilen er helt fantastisk :) videre utover i tråden kommer utstyrslista. Men jeg har m pakke, keyless, skinn, stor navi, takluke, avtagbar krok og 19" sommer og 18" vinter med m felger :) pluss pluss

Link:

http://www.detailersclub.no/forum/topic ... -2011-mod/

vask og stell:

http://www.detailersclub.no/forum/topic ... pleielogg/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil! Husker jeg så denne på Autostrada for en tid tilbake, sikla godt da ja, elsker den interiørfargen :)

Takk for det :) er flere som har spurt ang farga på bilen, synes den kler farga godt :) skinnet vriker litt lysere på bildene hva det er i virkeligheten..

Sophistogrey utv og sadelbrun innv.

Km stand når jeg kjøpte den var 26000 og nå er den 33000 km. Får håpe den holder seg bra fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig flott bil :D
Ahhh...! Fantastisk og herlig bil :D Veldig artig fargekombinasjon på interiøret, liker det jeg :)
Du polerte opp en ny bil? tøft :P

Elsket fargekomboen!

Takk for det :)

Klart man må polere litt :) det var litt spor fra klargjøringa til Autostrada og etter en tur nedover på autobahn i sommer var det litt insektrester som krevde litt jobbing. Gikk en runde over lakken med Rupes DA og tilhørende polish, samt Kestrel DA og Mirka polish. Etter det brukte jeg Racglaze glossenchanger og avslutta med voks, Raceglaxe Black Label.

Skinnet har jeg behandlet med produktene til autoglym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...